*

2006-06-12
21:35:22

Hade tänkt!!
Att ta mitt första dopp...nu är den fylld nämligen. Men jag ville ha sällskap, Anders är i Sthl och sonen fick ett migränanfall så han sover.
Okey jag väntar till i morgon....jag mätte temperaturen, arton grader ståtade vattnet med, inte så illa!

Inser att den här poolen är enorm...sex meter lång, tre och en halv meter bred och en och tjugo hög...OJ!!

Nu vill jag bara ha några snygga skärmväggar...för den är ju inte så värst vacker.

På onsdag blir det åska och drivis här, ni i östra delarna av landet klarar er....lyckostar!! Nåja det fina vädret skulle komma tillbaka...ANNARS!!!

På lördag ska vi ut och åka båt, Anders bror fyller femtio så han bjuder på en liten kryssning från Kristinehamn till Karlstad.....mat ska vi få också. Ska bli mysigt, men det är med blandade känslor jag åker hemifrån, jag vill ligga och sola vid poolen och bada...nåja det får jag väl göra när jag kommer hem.

Kommentarer:
#1: Nalle

Aha! Äntligen klart. Att du kan hålla dig från ett premiärdopp, det skulle inte jag kunna:)
Jaja, den som väntar på......
Nalle

2006-06-12 @ 22:14:33
#2: Eve

poolen blir jättebra ska du se. klart jag vill komma o bada med dig. jo min "gamla" badrums matta passar säkert jättebra till ditt badrum det är ju rött. mattan är beställd & köpt från kuckelikana här i falun en designbutik. mattan är röd med ett vitt kryss/kors på & så är den rund. hihi.
är på jobbet nu, så nervigt o jag hoppas natten går fort! Kramar!!

2006-06-12 @ 22:41:31

vänta du tills den är fylld och varm. ni kommer att ha en underbar tid vid poolen. Värme och en GT och bad..
hahiha
Ha en bra dag!

2006-06-13 @ 05:39:54
#4: Miafia

Det blir till å vara hemma å svettas idag med. Febern har inte släppt riktigt, inte skönt i detta väder. Så din 18-gradiga pool skulle sitta fint just nu!
Kram

2006-06-13 @ 07:36:30
#5: Ninni

Ja i kväll får det bli premiär...kallt eller inte!

2006-06-13 @ 07:37:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: