*

2006-06-20
18:29:56

Gjort en del!
Slutade tidigt idag, klockan tre skulle jag till tandläkaren och laga ett litet hål under en gammal lagning...tjoho det var inget hål visade det sig, tandhygienisten hade sett fel.
Vilken tur för jag brukar nämligen inte ha hål....till och med min tandläkare sa att jag inte är kariesbenägen!!

Efter det gick jag en sväng på stan, kollade runt lite grann och fyndade en skitfin kjol, lång i gröna volangvåder.Olika tyger är det i den också...fyndet kostade 100 kronor, har den på mig nu...skitsnygg är den!

Tänk jag provade inte ens en gång, jag chansade tog en medium satt som gjord för mig och så hittade jag en omlottröja i turkos, jag har en likadan i vitt men den fick jag hosta upp lite mer pengar för den här kostade också 100 kronor.

Väl hemma så satte jag igång att städa, det var ju väder för det, vet inte när jag dammade sist...fullt med pollen överallt.
Tvättmaskinen är igång, diskmaskinen är diskad och urplockad...nu har jag hävt ut alla strykläder på golvet för att kolla vad som måste strykas och vad som kan vänta.

Får se om jag får lust att ta itu med det också. Ja sen har jag förlängt mitt abbonemang på Viktklubben...suck jag har ju gått upp lite i vikt. Har varit lite för mycket av det goda ett tag!

Ja det var det...oj vad jag har varit duktig, ha, ha!!

Kommentarer:
#1: Nalle

Hej!
Fina fynd! Jag gillar sådana fynd-galgar som det hänger kläder med rea på rea. Det passar mig.
Apropå vikt. Jag ska aldrig mer väga mig. Det bestämde jag mig för i morse. Är det nån som vill ha en våg?
Nalle

2006-06-20 @ 18:35:45
#2: Ninni

Nej det var ju ett bra beslut...men nu måste(mitt beslut!) jag göra det för att ha lite koll.
Men egentligen borde den förpassas in i ett mörkt hörn och stå där och skämmas bara för att den inte visar "rätt" vikt..ha, ha!!

2006-06-20 @ 18:43:11
#3: Nalle

Just det. Den är dum. På med dumstruten på vågen!
Nalle

2006-06-20 @ 19:00:30

roligt med bra fynd. Så roligt att kjolen passade!

Går du i en medium bara sådär enkelt så bör du väl inte behöva bry dig om vågen allt för mycket?

Hoppas att du haft en bra dag. det har vi. ska blogga nu. kram

2006-06-20 @ 19:22:06
#5: Nalle

Nu kan du se benet!

2006-06-20 @ 19:24:02
#6: Ninni

Johanna...jo visst kan det vara så...eller också så hade jag tur, det kanske var stora storlekar!?

Jag bryr mig inte världsmycket...men jag känner ändå att det är inte trivselvikt just nu, jag kommer aldrig bli nån speta dom dagarna är för evigt förbi, förresten vill jag inte vara det heller!

2006-06-20 @ 20:08:48
#7: ULLiS

Guu va duktig du varit! :) Kram!!!

2006-06-20 @ 20:17:51

Jag ser hur du flänger omkring. Där går det åt flera kalorier. Ja, nu är det reornas tid. Igår kväll mellan 19-21 var jag på en förhandsrea. Alla som var där var klubbmedlemmar och vi hade jättetrevligt.Inget riv och slit utan glada skratt och hjälpsamhet.

2006-06-20 @ 21:14:42

Så härligt att du slapp pröjsa tandläkaren mer än vad som behövdes och istället hittade något fint till dig själv!
Och duktig har du varit, precis hela dagen och jag har haft precis fullt upp med att nästan igenting göra, men jag var desto duktigare igår.
Ha en skön kväll, kram.

2006-06-20 @ 21:45:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: