*

2006-06-28
07:40:23

Genomtrött!
Fattar inte varför jag är sååå trött, löser jag världsproblemen på nätterna eller?? När klockan ringde strax före sex i morse trodde jag inte att det var sant...jag hade ju precis somnat!!

Nåja jag kanske piggnar till, men jag har så ont i ena kinden det går ner i halssenan och ner i nacken...vad är det för mysko spänning?

Jag borde inte vara sliten och trött jag har ju haft två veckors semester......men det känns det inte som!

Så nu har jag klagat färdigt för idag...kanske solen tittar fram idag, det har iallafall Nalle lovat.

Ha en underbart härlig dag allihop.....KRAM

Kommentarer:
#1: Anna

Det där låter inget bra?? Hoppas du får bukt med det?...Nää du ska ha en underbart solig & härlig dag...du är alltid så omtänksam mot alla tycker jag..solen kommer till dig(snart)!! Här är det lite molnigt men ser ut att bli sol..sorry?

2006-06-28 @ 07:51:11
#2: Miafia

Tar en liten morgonrunda och kollar lite vad ni har för er. Har inte hunnit blogga så mycket men jag har inte glömt bort er...
Här är det regnigt idag, annars har det varit hyfsat, lite svalt kanske.
Känns som man går på sparlåga nu men snart är det semester. Kan inte ens komma på något bra att göra inlägg om... suck!
Ha en bra dag!

2006-06-28 @ 07:57:46
#3: ULLiS

Klart att du inte är utvilad om du har nackspärr. Hua. Då kan man ju inte slappna av heller. Nu har regnet kommit hit till oss. Känns ganska skönt för jag vill inte gå ut idag iaf, dessutom sjunker temperaturen i lägenheten. Är ju som en bastu här. Men imon vill jag gärna ha sol igen. Ska höra med "han där uppe" Haha. Ha en bra dag! Kram

2006-06-28 @ 08:58:30
#4: Toker

Nackspärr är ju inte det skönaste att vakna med direkt.
Håller med, oavsett hur mycket man sover, så är man ju ändå lika trött, speciellt om man måste gå upp av någon speciell anledning

2006-06-28 @ 09:01:32
#5: Nalle

Tack för pengarna Ninni!!!
Kram
Idag blir det fint väder
Nalle

2006-06-28 @ 09:19:28
#6: Malin

Låter som om du skulle behöva lite semester ;)

2006-06-28 @ 11:01:56

Du har nog städat för mycket!

Eller så drömmer du för mycket om nätterna och slappnar inte av. Så gör jag. Det är ingen höjdare och så vaknar man tröttare och tröttare.

Hoppas du hittar orken igen och att det du drabbats av i kinden, halsen och nacken går över snarast.

Kram!

2006-06-28 @ 12:47:25
#8: ULLiS

Jag vill oxå få pengar. Är det allmän utdelning? ;) haha

2006-06-28 @ 13:09:01
#9: Gunnel

Hoppas det onda går över. Efter regn kommer alltid sol... :O)

2006-06-28 @ 13:21:25

Jag brukar försöka lösa världsproblem när jag inte kan somna. Mellanöstern, tänker jag och somnar direkt. Tur att jag inte sitter i FN.

2006-06-28 @ 14:36:07
#11: Ninni

Tack sötisar för alla snälla kommentarer...nacken är bättre men det känns som om huvudet är fullt i bomull, nåt allergiskt kanske eller förkylning på gång..HUA!!!

2006-06-28 @ 15:36:57
#12: Therese

Jag kanske smittade dig igår eller också har sonen kastat baciller på sin stackars mamma. Jag borde inte sitta här alls men det är svårt att låta bli när man inte haft internet på så länge.
Hoppas du blir bättre, jag är hes som en örn, men tabletterna håller mig på benen.

stora kramar

2006-06-28 @ 16:21:58
#13: Monica

Lugn ! vädret kommer i morgon säger DOM !

Ang trötthet er det samme här! Herregud jag va hemma nestan fyra veckor pga forkyldning + att jag fick åka hem till Norge pga begravningen så jag borde vel va utvilad? Nope!!
Men säkert är det för att semestern väntar !
Jag forsove mig måndag sen idag mé :-( min flex gillar inte det!! Men man har väl nedtrappnnig kanskje ! nå er det bara 7 arb morgonar kvar! Nackdelen sen er att jag tog bara 3 veckor (ångrar lite på det) men jag måste spara till jul!

nå svammlar jag bara goja :-) Men som sagt titta ut så ser du snart kvällsolen :-) kram kram

2006-06-28 @ 17:29:51

Nice site, welcome to my

2009-02-12 @ 13:23:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: