*

2006-06-14
15:04:52

Bra dag!
Idag var det lite regnigt på morgonen...men det gav sig som tur var för vi var bortbjudna till ett av våra barn. Vi hade det jättemysigt i trädgården, saft, kakor, bullar och glass vi vuxna fick även kaffe.

Barnen lekte på studsmattan som hade skyddande nät så man slapp vara nervös att dom skulle ramla ner, vår lille Vilmer som bara är ett och ett halvt skrattade och tyckte att det var vansinningt kul, vi skrattade också gott åt honom för han for som en vante, när de stora studsade!

Men jag blev förvånad för han hade otroligt bra balans när han studsade själv!

Nu är arbetsdagen slut jag är hemma, går här och plockar lite grann helst skulle jag vilja lägga mig på en solstol men det är inte såå stor ide för jag ska iväg på ett möte om ett par timmar.

Innan jag for från jobbet så upptäckte vi en skatunge som satt alldeles övergiven på gräsmattan, jag var jättenära den, den bara satt där..inte kan dom väl flyga ännu??
Jag/vi visste inte riktigt vad vi skulle göra med den...ingen mamma syntes till heller.

Hoppas inte katten tar den!

Kommentarer:
#1: Monica

Postat av: Monica
Det Roliga är att jag också har börjat gilla PELAGONER :-) började förra året!
Men i år satsade jag på en Mårbacka också!
Hoppas jag får liv i allafall den nesta år!
Dom andra från i fjol dog i källaren över vintern!Så bättre lycka denna vinter´n :-)


Postat av: Monica
Eller ska det va pelargoner som du skrev?

Jag läste att studmattan,Ska va bra får Hälsan i aftonbladet!


Aftonbladet skriver1
Så studsar du säkert
Studsmattan ska stå på ett stadigt underlag med minst tre meter fri yta runtom och minst sex meter fritt utrymme ovanför.
Inga barn eller husdjur under studsmattan!
Lär dig först att stanna och starta på ett säkert sätt. Träna på att hoppa lågt i mitten. Om du kommer nära kanten, stanna och börja om.
Hoppa aldrig av studsmattan. Gå av.
Hoppa bara en åt gången.
Låt aldrig barn hoppa utan att en vuxen har uppsikt.
Landa aldrig på bara knäna (händer och knän går bra). Landa inte med hakan mot mattan, det är farligt för nacken.

2006-06-14 @ 15:26:49
#2: Eve

ja det ska bli hemskt kul. kameran åker med så nåt foto med en o annan min ska det väl bli. kramis

2006-06-14 @ 15:41:33
#3: Monica

Ja du har nog rätt:-) min svenska är usel!
Det blir svorska:-)

2006-06-14 @ 15:48:58
#4: Monica

Jag har länkat dig hoppas det är okej

2006-06-14 @ 15:59:05

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2008-11-27 @ 09:21:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: