*

2006-07-17
20:00:51

Skrivare och batteri!
Vi åkte iväg i eftermiddags för att inhandla ett stycke ny skrivare, vi fann en med både foto, papper och scanner...så bra nu kommer jag kunna att terrorisera er med gamla kort.
Vänta bara tills jag vet hur den funkar!!

Efter besök hos El-Giganten gick vi vidare till Biltema för att köpa en förlängningssladd..måste ju ha lite lys i tältet.
Vi kanske vill göra som dom i Danmark...hi, hi!! Sonen satt kvar i bilen...han satt där i godan ro när vi kom tillbaka...ja inte bara med en sladd, utan diverse småprylar jag inte visste att jag behövde!

Sonen vill köra hem...tror ni biljävel startar...NIX...sonen hade lyssnat på CD...det räckte för att batteriet skulle balla ur.
Det krånglade ju när vi skulle åka från flyplatsen i maj också. Men ska man få problem med batteriet...få det utanför Biltema...lätt match att fixa ett nytt!

Nu ska jag kolla om allt är med för morgondagen...KRAM

Kommentarer:
#1: Nalle

Du kommer att få det jobbigt när du kommer hem eftersom du då måste gå igenom allas bloggar och dessutom läsa allt om alla och se alla fotografier som alla tagit under tiden du varit borta, Puh..det blir jobbigt för dig:))

Knäpp bil. Bara lägga av sådär.

2006-07-17 @ 20:20:11
#2: Mallan

Jäkla batteri då! ja visst är Pilgrim fina :) tur man har sin sambojambo *hihii* Ha det bäst!

2006-07-17 @ 21:37:13
#3: Ninni

Ja phu va jobbigt jag kommer att få det...jag klarade ju två veckor i Turkiet så det ska nog gå!
Ja bilen var knäpp, men nu mår den bra igen!!

2006-07-17 @ 22:32:32
#4: Pyret

Härligt med en ny skrivare! Vi har ingen scanner men jag skulle bra gärna vilja ha en... Har massor av bilder jag skulle vilja lägga upp på bloggen. Kanske någon gång i framtiden... Är inte så rik nu efter en dyr Frankrikeresa! Men det var värt varenda krona! Hoppas du får det bra!

Och du! Jag har mailat dig :).
Kram!

2006-07-17 @ 22:35:50
#5: Anonym

Morrar lite... jag har skrivit ett inlägg till dig men det verkar totalt borta!

Har svarat på ditt mail, hoppas du fått det!
Kram!

2006-07-17 @ 22:45:16
#6: Pyret

Jamen så bra då! Nu när jag skrev ett nytt så tittade det fram... Efter tio minuter!!! *suckar*

2006-07-17 @ 22:45:59
#7: Lena

Intressant fenomen det där med att man går in för att köpa en sak men kommer ut med en kasse med annat…ibland till och med glömmer jag bort det jag skulle in för att handla….

2006-07-17 @ 22:59:52
#8: ULLiS

Men åh. Jag har skrivit 2 kommentarer till dig som bara *poff* Grr.. Men jag skrev iaf att jag hoppas att ni får det himla trevligt i norrland och att solen tittar fram när ni är här. :) Och som sagt..åker du förbi en färgaffär i Nyland så är det mitt hus. :) Hihi. Kommer att sakna dina inlägg. Skynda hem! Skynda lite långsamt iaf. Kramis!

2006-07-17 @ 23:42:15
#9: SolDalen

Jodu det händer ju av och till detta fenomen som du beskriver att man ska inhandla ett och kommer ut med annat. Bilar är ju ett aber för sig. Batterier är lynniga, råkade ut för ett nytt batteri som inte alls fungerade..Grrr

Ta det lugnt nu med bilresan, ta raster och njut.
Ser framemot dina funderingar om "norrland" hehe visserligen har du ju några mil kvar till du kommer till norrland. Umeå ligger ju i västerbotten.

Pojkarna mår bra, sov hela förra natten och denna natt verkar de också sova gott. Tack för din omtanke

kram kram

2006-07-17 @ 23:51:44
#10: Anna

Hoppas ni får en jätte skön&rolig resa...får ni stopp på bilen här i närheten så..he he!! Jag ser framemot gamla bilder..älskar ju sånt ju..Kraaamizz!! Skriver lite konstigt för att abstinensen börjat..he he

2006-07-18 @ 07:20:55
#11: Humla

Men Ninni, jag har missat vart ni ska... eller var det Dalarna och norrut *river mig i huvudet*... nåja, ni får ha det så himla trevligt i varje fall och KÖR FÖRSIKTIGT!

Kram!

2006-07-18 @ 08:39:14
#12: SolSkuggan

Sätter mig ner här hos dig en liten stund, vet ju att du är inte hemma än:))
Men det är så skönt här på bron och himlen är ju sååå fin att titta på:)))
Kraaam

2006-07-21 @ 13:05:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: