*

2006-07-11
13:26:02

Hjälp!!
Mitt hem är förvandlat till katastrofområde.....men ska fixa en sak, men blir det så icke!!! Allt ska flyttas på allt ska städas prylar ska bort, passar inte här och passar inte där!

Hela köket är omdisponerat eftersom vitrinskåpen (dom fula) plockades ner, där stod en massa glas. Men jag köpte en kryddhylla att ha i en låda...ja vips fick jag ett skåp över!

Men allt som stod i kryddskåpet fick ju inte plats i lådan, jaha omdisponering i skåpet ovanför fläkten...där fick jag in massor. Skåpen blev urtorkade...så bra!

Men inte nöjde jag mig med det, badrummet fick sig en genomgång det också, en hel kasse med burkar och schampooflaskor slängdes.
Man behöver inte sjuttioåtta flaskor och burkar!!!

Sopskåpet var lite äckligt det med, sagt och gjort nu är där skurat. Anders slipade bänken i köket...blev som ny!
Nu är alla stolar uppställda, dom gamla fula pinnstolarna kommer att huggas till ved, men bordet sparar vi...sonen flyttar väl hemifrån nån gång, ha, ha!!

Nej dax att fortsätta.............och jag vet att jag har semester...men det här är KUL!!!! Och vädret visar sig ändå inte från sin bästa sida, blir fint till helgen igen har jag hört!

KRAAAAAM!!!

Kommentarer:
#1: Toker

Visst är det underbart kul att pyssla :)

2006-07-11 @ 13:46:35
#2: Ninni

Jaa...skitkul!

2006-07-11 @ 14:16:59
#3: Anna

När man har semester har man ju tid att göra sånt här..då kan man hålla på hur länge som helst!! Ha det bra,själv har man börjat m lite vin-vi har påbörjat en liten kompis träff här..m mat & dryck..bilder kommer..he he..

2006-07-11 @ 15:02:56
#4: MyyZz

Katastrofområde???????

Allvarligt så tror inte jag att du vet hur det ser ut då;-) Hos mig är det ett katastrofområde, det är någon som har släppt en bomb här ;-)

Det är verkligen superläckert, ditt hem.

2006-07-13 @ 13:10:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: