*

2006-07-28
08:15:10

Godmorgon alla glada!!
Ännu en varm härlig dag, det var som att kliva ut i tropikerna när jag körde sonen till jobbet i morse! Varm och fuktig luft.

Idag ska jag äntligen klippa mig...ser ut som ja, jag vet inte vad i huvudet! Idag var jag något stel i kroppen när jag vaknade rejäl träningsvärk efter hårt jobb i trädgården.
Min stackars kropp är inte van att jobba....denn har legat i träda hela semestern.

Igår beställde min son en resa till Bulgarien han och ett par kompisar fick ett ryck..kolla på jobbet om han fick ledigt, han har ju ganska nyss börjat, men det var inga problem.

Den åtttonde augusti bär det iväg till Sunny Beach...gulp mammas lilla pojk iväg alldeles ensam i stora världen.
Fånig jag...nej då!!

Det kommer att bli många förmaningar innan det är dax att åka han kommer ta en lättnandets suck när han väl är på väg, he, he!!

Det blir kul för dom att få åka iväg och ha kul!!!

Nu är det dax för en kopp kaffe....ha en härlig dag vi hörs!

PS Ninni är nästan på topp igen.....fånigt eller hur??? DS

Kommentarer:
#1: Anna

Jo jag såg att du låg högt igårkväll...
Då blir du "barnledig" snart då?..Här är det över 20 grader i skuggan..klibbigt&fuktigt i luften.uuääk..måste handla present till brollan idag,hade hoppats jag kunnat få ligga hemma&slappa..näääeedåå..Ha det bra i värmen!!Kram..

2006-07-28 @ 08:26:34
#2: ULLiS

Morron! Önskar att jag var lika pigg som du. Det regnar ute så man blir lite mosig faktiskt. Funderar nästan på att sova ett tag till. :) Härligt med träningsvärk tycker jag, då har man gjort nån nytta. Haha.. Är dåligt med nåt sånt här just nu, fast jag ska nog gå lös på studsmattan i eftermiddag. Å va kul för din son att åka iväg, man kommer ju ihåg själv va kul det va. :) Ha det så bra idag! Kram

2006-07-28 @ 08:27:38

Godmorgon på dig själv:) Nja här har vi ingen tropik, men det är skönt ändå. Roligt för sonen att fara ut och förlusta sig lite.
Nä nu hojtar magen på frukost, jag är aldrig så hungrig som just på mornarna.. Ha det bäst,kram.

2006-07-28 @ 08:47:55
#4: malin

stackars kristoffer som har en sådan hönsmamma... ;)

2006-07-28 @ 18:46:39
#5: Gunnel

Haha...när jag förmanar våra ungdomar då är det bara för att jag inte vill att dom ska göra samma misstag som jag. Men det kan jag ju inte säga

2006-07-28 @ 20:01:30
#6: Humla

*s* lite hönsig får man väl vara... säger jag idag alltså. När jag var sexton och skulle åka till Grekland minns jag att jag tyckte annorlunda däremot. ;-D

Kram!

2006-07-29 @ 09:24:22
#7: Ninni

det är ju så att jag vill bara väl...och nog är det som du säger Gunnel...jag vet ju vad jag gjorde själv, Hmmm!!

2006-07-29 @ 10:32:40

Keep up the good work.

2009-05-07 @ 10:24:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: