*

2006-07-13
10:10:56

Blåsigt!
Igår var jag lätt rastlös...visste inte riktigt vad jag skulle ta mig för, ligga i solstolen...Nä. Provade att ligga på en filt i gräset..låg på mage och läste....det ena krypet efter det andra vandrade över min kropp.

Vem kan koncentrera sig då....jag hade inte bjudit in dom eller såg min kropp ut som en spännande landningsbana med utmanande kurvor??
Nu menar jag inte att mina kurvor är utmanande utan för dom små krypen!!

Nåväl på eftermiddan åkte vi till OBS en sväng..där var det maratonlopp minsann, vi skulle handla kött....ja då var det, det som skulle handlas...suck!
Jag vill gå och strosa lite, nypa lite i grejer som jag inte vill ha eller behöver.

När vi kom hem igen så kom jag på att jag skulle varit in till en speciell affär för att köpa en speciell sak, men eftersom allt gick så snabbt glömde jag det!

Nu när jag var såå dum att jag inte passade på att slappa i solen...så fick jag mulet väder idag och det blåser så jag tror jag lyfter och flyger iväg!

Nu ska vi försöka att hinna på nåt bra...om det blir bättre väder i morgon tar vi nog tältet och hittar på nåt!

Kommentarer:
#1: Anna

Istället för Arlanda så har du Mygglanda...ha det bar idag!!

2006-07-13 @ 10:20:36
#2: Ninni

Ha, ha!!Men nu var det inga myggor utan små, små andra kryp!!

2006-07-13 @ 10:21:25

Konstig sommar, det finns ju nästan inga mygg, men det gör ju faktiskt inget;)
Du är som jag du, på affärer alltså, vill gärna gå och titta och nypa i allt. Köper sällan, men vill se.
Min man säger att jag är som en katt som ska snusa på allt:)
Här regnar det idag, det behövs, hoppas bara inte att det måste regna heeela dagen.
Må så gott, kram!

2006-07-13 @ 10:28:59
#4: Nalle

Flyg hit vetja! Här är soligt idag! Fast ff kvart.

Min man sa att en fluga bet honom på ryggen. Men jag skrattade bara.Flugor bits inte, och hör sen.
Så kom den dumma flugan till mig oxå och bet mig oxå. Vad i allsindar! Det var en fluga. Jag såg den ju!!! Hur har det blivit!!

2006-07-13 @ 10:39:07
#5: Ninni

Nu finns det små äckliga fläckflugor och dom bits...dom tar faktiskt en liten bit av din hud...äckligt vá?

När vi var i Turkiet bet en sån mig på tån, med en gång
så trädde en bloddroppe fram på min tå, aj det gjorde ont!

2006-07-13 @ 10:41:22
#6: Nalle

USCH! Vad kommer dom ifrån? Gör dom någon nytta för naturen egentligen?

2006-07-13 @ 10:50:36
#7: Ninni

Tror jag inte...vissa djur tror jag bara finns för att ställe till förtret!

2006-07-13 @ 10:59:09
#8: Honken

Snabba butiksbesök är bäst! ;-)

2006-07-13 @ 11:00:55

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

2010-10-11 @ 10:29:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: