*

2006-07-06
09:50:06

Andra semesterdan!
Idag ska jag inte trampa på nån snigel...har inte planerat det iallafall!! Kanske jag trampar på en stackars humla, vem vet.
Men jag hoppas jag slipper för det gör så förbenat ont!

Nej det blir nog lite plock i trädgården ett dopp i poolen, kanske inte så svalkande för den är uppe i tjugosju grader nu!

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och göra allvarliga försök att vakna till, jag sover inget vidare när det är varmt.
Jag slingrar in mig i mitt svettiga lakan och drömmer en massa konstigt. Men jag klagar inte jag gillar den här utlandsvärmen!!

Kommentarer:
#1: SolDalen

Nej inte är det skojigt att trampa på våra små vänner. Det är onekligen varmt nu..har bara påslakan i sängen men det är ändå lite för varmt.

Herr R:s feber är idag borta men tänker hålla gossen under uppsikt så inga komplikationer tillstöter.."urk" det är inte kul med feber på sommaren.

Drömmar speglar ju ens tillvaro, om man har det stressigt eller det varit allmänt jobbigt på dagen.
Har haft tre nätter när mina drömmar varit helt uppåt väggarna och obehagliga.

Sköt om dig
Kram

2006-07-06 @ 09:57:55
#2: Anna

Men guu va skönt det låter...bada...jag e svettig redan..hur ska detta sluta? Har en bild på ngr "döda"humlor som min son hittade..dom får väl sälla sig till dina ev "snetramp"..he he!!

2006-07-06 @ 11:01:16
#3: Brudig

"dopp i poolen"

Jag är grymt avis på dig nu. Grymt!

2006-07-06 @ 11:22:57
#4: Eve

oj glömde! ja det är en av morgans föräldrars sommarstugor. de bor i den lilla bredvid o vi sover i den stora när vi varit här o så ville vi ha ett eget kök o så. jätteskoj! kramis

2006-07-07 @ 02:06:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: