*

2006-01-22
17:17:16

Söndag eftermiddag!
Idag har vi varit och shoppat lite, jag fyndade en hel del på rea. Var även på akvarieaffären och köpte växter och lavastenar...så nu akvariet ommöblerat och rengjort, tror att fiskarna blev glada.

Anders har börjar med middan, idag blir det biff på planka...kommer säkert att smaka gott! Vi hade bara två plankor så vi skulle köpa fler idag...men dom var slut. Tur var kanske det för vi kollade på nätet, dom vi har som jag en gång fick i julklapp kostade nästan 800 kronor(?!) helt otroligt. men vi sågade isär en gammal trancherbräda och vips så hade vi en planka till!

Nu ska jag återgå till mitt korsord har snart löst det, måste lämna det ibland för det var lite svårt.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: