*

2006-01-28
19:23:21

Myskväll!
Lördagar är härliga...men ack så fort dom försvinner! Idag har vi roat oss med att försöka hiita en bänk att ha nedanför sängen, finns inte! Hittade en, den var ful!
Jag vet hur den ska se ut, men det är ingen som har kommit på att tillverka den...nåja den dyker kanske upp så småningom.

Mat är på gång, det blir nån fiskrätt som Anders håller på att laga till, jag börjar bli hungrig!

Usch idag fick jag ett lätt migränanfall, det var längesen sist, tur att det finns bra piller att ta. kan säga att det gick över, ett magipiller sen vila lite...vips borta...så jättebra.

Undrar om maken behöver hjälp...eller ska jag hålla mig undan??

Kommentarer:
#1: kattis

jo... rosa är fint. tänk om min anders också kunde laga mat ibland!

2006-01-29 @ 15:31:10
#2: Therese

Du är utmanad!
http://therese.blogg.se/290106180552_bloggutmaning_frn_abbe.html#comment

Kram!

2006-01-29 @ 19:08:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: