*

2006-01-25
16:44:57

Lite duktig!?
Idag är det min tidiga dag...har hunnit med att tvätta en maskin, gjort rent på diskbänken, vikt tvätt, dammsugit,vattnat blommorna, spelat hög musik och cyklat sex kilometer, det sista hade jag bestämt mig för att göra åtminstone varannan dag. Det har jag inte lyckats med!!

Usch i morgon ska jag på en jobbig undersökning på sjukhuset, jag grämer mig lite grann för det, men det blir nog bra!

Nu funderar jag på vad jag ska laga till kvällsmat, har ätit dåligt till lunch så nåt måste det väl bli, jag är hungrig nu, men jag väntar väl in sonen.

Satt och läste på Aftonbladet, det var nån artikel om amning...amma eller inte, typ! Jag kände för dom mammorna som inte kunde, jag kunde inte jag heller...jo ett tag, men den lille mannen blev ju aldrig mätt...jag slet dygnet runt, tilll slut gav jag upp gråtandes vid köksbordet med en bröstpump hängande vid bröstet.
Det är många år sen men det var inte kul, speciellt som jag hade en barnmorska som sa att ALLA kan amma!!
Nåja det var i allafall en mamma(i Tyck till) som ammade sitt barn, och barnet var sex år...när blir det äckligt??

Kommentarer:
#1: Malin

Det går bra på sjukhuset ska du se... lycka till! jag lider med dig. Kram

2006-01-26 @ 07:58:04
#2: eve

nån trodde visst att du väntade barn. nej alla mammor kan inte amma & när ja jobba på bb så satt barnsköterskorna & prata skit om de som kämpade & grät & sa att de kämpade inte tillärckligt. pyttsan! då blev jag arg.
kram till favvis! kommer hem i slutet på februari.

2006-01-26 @ 11:35:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: