*

2006-01-21
12:46:58

Jättemycket snö!
Idag sov vi länge vilket jag inte hade tänkt, men det är väl skönt att sova ut ibland! Men nu känns det som om halva lördan gått åt!
Vi hade kul igår mina arbetskamrater och jag, vi åt en god midag på Alfie, sen gick vi i virvlande snö bort till Scalateatern och såg en kul föreställning.

Anders hämtade mig efteråt, mina kolleger gick iväg och tog en öl, jag kände för att åka hem, det var kallt och jag hade inte träffat Anders på många dagar, ja en stund på eftermiddan men det var allt!
Vi myste framför brasan och pratade drack ett glas vin, vid ettiden kröp vi till sängs...nej vi kröp inte!!

Ska snart åka till affären...tråkigt, men jag har tänkt mig att laga lasange i kväll med antioxidantsallad(!?). Ja den är jättegod!!

Ruccolasallad, blodgrape, apelsin, granatäppelkärnor och en dressing gjord på apelsinjuice, olivolja och dijonsenap.
Lägg upp alltihop på ett fat...den är både vacker och god!

Kommentarer:
#1: Malin Johansson

hej hej. duschdraperiet är köpt på Åhlens om jag inte minns fel. ha en trevlig helg!

2006-01-21 @ 17:53:04
#2: Therese

Den där salladen lät inte så dum, den kan då få göra när du kommer hit!
Ringde men fick bara din son i örat, inte fy skam i och för sig:)

Kramar

2006-01-22 @ 09:28:07

Keep safe. Look out for one another.

2008-09-16 @ 09:19:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: