*

2006-01-29
21:02:04

Hjälp!!
Okey jag antar din utmaning Therese, men själv har jag inte så många att utmana!

1.Jag har en förmåga att räkna saker, typ trappsteg, kakelplattor med mera med mera!

2. Oroar mig allt för mycket...ständigt.!!

3. Pratar först och tänker sen, vilket då får följden att jag kliver in i punkt två!!

4. Har en otroligt stor maskfobi, vilket gör att jag tycker att det är hemskt jobbigt att gå ut när det har regnat!

5. Innan jag lägger mig går jag alltid på toa, sen läser jag kanske en stund...vilket betyder att jag måste kissa en gång till innan jag somnar..så oerhört irriterande, det kanske bara har gått en halvtimme!!!

Jag har säkert glömt massor av dumma och irriterande saker som jag har för mig, men det skulle ju vara fem saker!

Kommentarer:
#1: Therese

Haha, undrar om det där med kisseriet är ett släktdrag:)

kramar

2006-01-29 @ 21:15:36
#2: kattis

Tror inte kisseriet är ett släktdrag. Jag är likadan och har vänner som har precis samma problem. Trodde det var en unik åkomma...

2006-01-29 @ 22:36:46
#3: Humla

*s* ja det är inte lätt att se sig själv utifrån ,jag fick ju ta hjälp av maken. ;-) Skulle tro att jag har en hel del andra roliga saker för mig som är så självklara att jag inte tänker åp dem... och inte han heller. Jisses! :-D

Kram!

2006-01-30 @ 09:08:39
#4: Pyret

Jag går också på toaletten sådär. Vill inte somna lite kissnödig för då måste jag ju gå upp igen på natten (vilket jag gör ändå). Egenligen vill jag kunna läsa och känna värmen utan att behöva gå upp igen!

2006-02-03 @ 16:48:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: