*

2006-01-30
20:55:01

Hittade på bloggen
Ja, det här hittade jag för en liten stund sen...vi testar väl! Kan Therese utmana så kan väl jag!

1 Ta boken som ligger närmast dig, slå upp sidan 18 rad fyra.
Jaha det blev Östra högvalta....det blev en busstidtabell, fanns ingen bok i närheten!
2.Vilket  program på tv såg du senast?
Big Brother
3. Utan att titta på klockan...gissa vad den är?
21.13
4: Titta på klockan igen, vilken tid är det?
20.44
5.När du just nu sitter vid datorn, vad kan du höra?
Tandkrämsreklam på TV-n
6.
När var du senast ute och vad gjorde du?
Ja det var när jag klev ur bilen här hemma, jag kom från jobbet!
7.Innan du började med det här vad gjorde du då?
Ja jag satt och bloggade!
8. Vad har du på dig?
Mjukisbyxor och en ljusblå top!
9. Vad drömde du igår natt?
Hmmmm, minns inte!
10. När skrattade du senast?
Strax innan jag gick hem från jobbet...en härlig barnkommentar!
11. Vad är det på väggarna i rummet där du sitter?
Gula väggar, hyllor, lite tavlor, en gul nalle och lite annat rassel!
12. Har du sett nåt underligt på sistone?
Ja det skulle väl kunna vara Big Brother då, hi, hi!
13.Jaha vad tycker du om den här frågeleken??
Lite tidsfördriv, sen är det ju alltid kul att kolla vad andra har svarat!
14.Vilken var den senaste filmen du såg?
ja vad var det, jo nåt med Bette Midler i lördags...lite smått konstig!
15. Om du blev multimiljonär vad skulle du då göra?
Oj, jag skulle nog bjuda dom jag tycker om på en lång härlig resa till att börja med...sen finna det massor att lägga pengar på! Bra och dåliga saker!
16.Berätta något som jag inte vet om dig?
Hmmm, det var svårt!
17. Om du fick ändra på något i världen vad skulle det då vara?
Ja absolut världsfred!
18.Gillar du att dansa?
Absolut, även om det inte blir så mycket tillfällen numera!
19 Om ditt första barn var en flicka vad skulle hon då heta?
Elvira eller Desireè
20.Om det var en pojke då?
Lätt eftersom jag har en... Christoffer!!
21.Skulle du vilja bo utomlands?
Ja tack nånstans där det är varmt!
22.Vad vill du att Sankte Per ska säga när du kliver in i Pärleporten?
Hej och välkommen, vore ju hemskt om han sagt att jag tyvärr kommit fel..fniss!


Så där kära bloggvänner nu är det er tur att svara på alla frågor, kram!!


Kommentarer:
#1: Malin

Klar! nu har jag svarat... nu är det tv dax!

2006-01-31 @ 21:00:17
#2: Therese

Oj, tar den här i morgon, orkar nog inte nu!

Puss på dig, förresten Högvalta, var ligger det???

2006-01-31 @ 22:57:04
#3: Eve

hihi nu har jag också svarat!

2006-02-01 @ 09:52:57
#4: Jeppeeira

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2009-04-15 @ 11:36:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: