*

2006-02-19
13:27:06

Vad ska jag göra idag?
Nu går jag här och funderar på om jag bara ska slappa...eller åka iväg och handla, skulle så väl behöva ett par nya jeans.
Men jag kommer liksom inte till skott, ska jag ringa en kompis och fråga om hon vill följa med...eller hon ser förstås på OS.

Innan jag har tänkt klart så har väl alla affärer stängt...lite tråkigt att vara ensam en söndag, jag är van att det är Anders och min dag, men eftersom han är på väg till Sthl och sen vidare så får jag väl roa mig själv. Det hade varit lite kul att följa med, men jag har inte hur mycket semester som helst. Vi åker ju till Turkiet två veckor i Maj, sen behöver jag dagar till sommaren!

Nåja det går ingen nöd på mig....jag har ju datorn...kan ju läsa lite också!

Kommentarer:
#1: Miafia

Åhh Turkiet, gud vad skön och resa iväg någonstans. Fast jag får ju vara på landet med barnen och snickra eller bestämma, tur att mannen é snickare. Sommarens projekt blir att bygga et nytt kök. Kram!

2006-02-19 @ 16:19:50
#2: Viv

Jag såg honom - han är ju inte alls så ful som du har påstått.......

Släpp ut honom vetja och ta av honom den där dj-a papperspåsen som du brukat sätta på hans huvud.....
Moster Viv tycker att han är söt

2006-02-19 @ 16:48:20
#3: Alexandra

Åh, vad härligt att åka till Turkiet!!!!! *Avis*

Kram!

2006-02-19 @ 17:10:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: