*

2006-02-16
17:48:03

Torsdag kväll!
Så där ja, nu har jag cyklat fem kilometer, cyklade igår också då blev det lite längre, Att det ska var så svårt att sätta sig på cykeln, det är ju snart gjort!

Känner mig faktiskt lite piggare också. Jobbade lång dag idag, Kajsa vabade så jag åkte till jobbet lite tidigare.
Det var lite högljutt idag, man blir så trött i huvudet då, men som sagt nu känns det bättre.

När jag kom hem idag då längtade jag verkligen efter att det skulle vara varmare ute, huset kändes så instängt...tänk när man kan ha dörrarna på vid gavel och vädra ordentligt.
Nu vädrade jag iallafall, satte lite korsdrag i några minuter...känns lite fräschare...men brrr kallt.

Nu är jag hungrig, var till affären och köpte baguetter och lite gott att stoppa i, ska kolla med sonen om han är hungrig.

I morgon är det helg igen, den här veckan hann jag inte med!

Kommentar:
#1: ULLiS

Å va gott med baguetter, det ska jag ta och köpa imon. :) Nja, kaffe är inte min grej, som synd är. Jag skulle verkligen behöva sitta uppe och plugga hela natten. Den här helgen kommer att bli tung, men det kan det va värt om jag bara klarar mitt prov på måndag! Vad ska du hitta på då?

2006-02-16 @ 18:29:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: