*

2006-02-25
17:01:16

Tacopaj
Står nu i ugnen och doftar, ska bli gott! ja den här dan rann iväg den också Det var ju meningen att jag skulle åka in till söstra, men det bidde inte så idag.
Evelina hennes dotter blev kvar hos sin farmor längre än tänkt, sen skulle dom äta middag och senare gå ut.
Jag åker dit i morgon förmiddag i stället......men det blev ju inte som jag tänkt mig, luften gick liksom ur mig jag blev lite besviken. Jag gick ju och väntade på att dom skulle komma tillbaka...ja och så blev det som det blev.

Usch ibland känns det som om man inte gör nåt annat än jobbar, tvättar, lagar mat och städar...sen går man och väntar på att nåt kul ska hända!
Då blir det lite tycksyndommigsyndrom....det är inget synd om mig...bara frustrerad, värken i ryggen gör ju inte saken bättre.

Nej nu ska vi inte hänga läpp, det är lördagskväll...........vem vet det kanske händer nåt kul!

Kommentar:
#1: Doddo

Jag kan själv känna så att man ser fram emot en sak gräsligt mycke o så kommer nått emellan! O precis som du säger så går luften ur en! Jag har iof tvinga mig själv att leva i nuet o inte se fram emot en händelse allt för mycke innan man är mitt i den! O då blir känslan så mycke starkare på nått sätt! Prova det, ett tips från mig bara! Det är fruktansvärt svårt men¨jag tror att det är viktigt att man försöker leva i nuet istället för framtiden eller dåtiden =)

2006-02-25 @ 17:18:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: