*

2006-02-23
07:32:32

Sovit gott!
Skönt idag känns det bättre. Till min lycka töar det idag, det är plusgrader, det gillar jag! Vi ska visserligen ha Vasalopp på jobbet i morgon, men så fort försvinner väl inte snön.

Idag ska jag laga sjömansbiff på jobbet, det gillar barnen och jag med.

I helgen kommer ena systerdottern på besök , jag hoppas verkligen att jag får en chans att träffa henne, har inte sett henne sen i Maj.
Hon kallar mig favvomoster..........känns ju inte helt fel!

Nu ska jag gå och se om sonen har vaknat till, ha en bra dag allihop!

Kommentarer:
#1: Miafia

God morgon Ninni! Har varit borta ett tag, börjat jobba igen och då hinner man inte blogga så mycket men snart är det helg då blir det massor.
Har faktiskt saknat alla mina bloggvänner! Kram

Ps. Visst är det skönt att det är tö... ett steg närmare sommaren!

2006-02-23 @ 07:56:26
#2: Pyret

Ha en bra dag du med!

2006-02-23 @ 08:23:33
#3: Therese

Hej raring!
Ja, här skiner solen och jag mår lite lite bättre. Packar som bäst och ser fram emot en helg utan några måsten alls. Vi åker till Mjölby i e.m och vidare till Malmö imorgonbitti.
Ha en skön helg och krama om E från mig om du träffar henne.
Stora bamsekramar!

2006-02-23 @ 11:36:40

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2009-01-26 @ 09:01:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: