*

2006-02-06
10:03:09

Snö, snö och åter snö!
Ja det passar ju bra med tanke på att jag har ryggskott, Anders är borta och sonen åker tidigt i morgon bitti. Undrar vem som ska skotta...inte jag iallafall!

Har varit till min kiropraktor idag, hade tur och fick en tid direkt, han fick jobba idag kan man säga, jag hade låsningar överallt, hade en rejäl mellan skulderbladen, nu är den borta och jag kan andas normalt igen!
Hade dessvärra inflammation i nacke och axlar, jag har gått lite för länge med det här...insåg igår att det inte gick längre, jag fick bara ondare och ondare under dagen.

Så nu är jag hemma, ska ta och trava runt i huset, borde egentligen promenera, men det är ju som sagt inte promenadvänligt och jag tänker inte riskera att halka omkull också!

Men för övrigt mår jag alldeles utmärkt.

Kommentarer:
#1: Pyret

Oj, det låter inte skönt att ha sådär ont. Hoppas att det släpper snart.
Tack för fina ord i min blogg.
Kram!

2006-02-06 @ 10:07:59
#2: Malin

Det är lite tomt utan dig!
krya på dig!
kramizar

2006-02-06 @ 21:59:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: