*

2006-02-23
19:45:04

Slöast!
Det måste vara jag just nu, alla jag pratar med talar om för mig hur mycket dom tränar...och jag, ja tränar inte alls just nu.
Ja jag cyklar ett par gånger i veckan, men alla  tränar flera gånger i veckan, friskis&Svettis, och allt vad det är!
Jag får ångest...suck! Jag har ingen energi till träning just nu, fast jag vet ju att om jag tränade mer så skulle jag få mer energi.

Snälla låt det bli vår snart, så jag kommer ut på härliga långpromenader igen....GE MIG ENERGI.

Kommentarer:
#1: Alexandra

Jag är inte förtjust i att träna alls. Simning och promenader är OK, och Yogan är ju inte bara fysisk träning utan har ytterligare en dimension.
Jag avskyr träning som gör att man blir anfådd eller får håll. Jag vet ju självklart att man får upp flåset när man väl börjat träna, men det känns så jobbigt att börja...

2006-02-23 @ 19:58:18
#2: Miafia

Simning är klart bäst...
Jogga är pest å cykla, inte min grej, ramlar alltid. Senast i våras vurpade jag med barnen i cykelvagnen. Jag skulle kliva av i en liten sluttning och tippade för att jag inte nådde ner till marken...men barnen satt bara i kärran å kollade på mig när jag låg under cykeln å inte tog mig upp efterson jag landade i en geggig rabatt...

2006-02-23 @ 20:04:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: