*

2006-02-25
10:04:51

Skönt
Vaknade relativt tidigt, funderade på att somna om...men ändrade mig gick upp och satte på kaffe. Tassade runt här för att inte väcka Anders.
Satte mig vid datorn en stund, drack mitt kaffe och njöt av det var alldeles tyst! Anders vaknade så småningom av kaffedoften.

Nu har vi hunnit läsa tidningen, druckit mer kaffe, jag har fått på mig kläder. Idag på eftermiddan ska jag åka in till söstra, hennes äldsta dotter är hemma från Falun....jag vill jättegärna träffa henne!

Men först blir det lite ärenden, aj jag har lite ont i kroppen idag....antagligen snöpulsningen. Muskler som jag inte har andvänt på länge protesterar!

Kommentar:
#1: Alexandra

Vilken härlig morgon!
Jag har vaknat tidigt och gjort en del jobb-planering. Hade inspiration och det är skönt att jobba undan det!
Jag ska oxå hälsa på min syster senare idag.
Ha en fortsatt trevlig dag!

2006-02-25 @ 11:41:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: