*

2006-02-24
15:38:46

Nu är det hälga!
Åhh gud så gött. Tog en promenad hem idag, en "genväg", ha, ha!! Det är en väg som är lite kortare, man kan gena genom skogen.
Dom håller på att bygga där nu, jag var nyfiken på de nya husen...som kostar två miljoner styck! Ja där gick jag, när jag kommer fram till min genväg...så var den borta, det var avstängt. Ska tydligen bli en bilväg där, vad hade jag att välja på, gå tillbaka...alldeles för jobbigt..det blev till att gå runt i snön.

Jag skrattade åt mig själv när jag pulsade fram i djup snö, en vända satt jag med ena benet djupt ner i snön ända upp till låret!
Det blev en härlig motion för hela kroppen, var lite svett  när jag kom hem.

Nu ska jag tvätta...oj, va skoj! Lite kaffe kanske jag skulle ha också, en av Pyrets bullar till hade ju suttit fint!

Kommentarer:
#1: Miafia

Låter nästan mysigt att pulsa i snön, nästan sa jag för du vet ju vad jag gillar snö!!!

2006-02-24 @ 17:15:08
#2: Malin

Ja så går det när man lämnar mig i sticket ; )
du kom väl hem lite tidigare iallafall??

go helg på dig!
Kram

2006-02-24 @ 20:04:12
#3: Pyret

Kan meddela att mina brön' var kanongoda!!! En riktig höjdare :). Hela familjen blev frälst.

2006-02-24 @ 20:05:14
#4: Arnzahra

many thanks for your dedications to this world

2009-11-20 @ 09:44:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: