*

2006-02-26
09:56:14

Mmmm sovit gott!
Vi tittade på film igår Att fånga en tjuv, lite lagom småputtrig. Till slut var jag så trött att jag nästan såg dubbelt.
Då var det skönt att lägga sig att sova, huvudet på kudden och pang där sov jag! Vaknade vid halv åtta, funderade på om jag skulle gå upp, nej sova lite till.
Det blev en timme till, sen sa ryggen till mig att gå upp. Idag ska jag iallafall träffa Evelina, det är inte värt att jag åker dit för tidigt, dom var ju ute igår...skulle tro att dom sover fortfarande!

Fint väder idag, lite småkallt, kanske en promenad fast jag tror jag hoppar över snöpulsandet, har ont i benen än efter den promenaden...eller vad man ska kalla den!?

Jag återkommer!!

Kommentarer:
#1: Pyret

God morgon! Hoppas du fått mitt mail.
Kram

2006-02-26 @ 11:38:24
#2: Wolfgang

Du ska inte ha dåligt samvete. Jag tänker lämna dig tidigt någon annan gång utan dåligt samvete. Jag skulle ju ändå stänga det vet du ju!
hoppas du fått en trevlig dag med evelina.

Kram

2006-02-26 @ 12:58:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: