*

2006-02-07
22:19:36

Lista
Knycker Thereses lista...lite kul!

Tio olika saker om mig

1.
Jag är empatisk
2.Jag är kvällstrött
3. Jag är även ganska morgontrött
4.Jag vill ha kaffe direkt på morgonen
5.Jag är social...för det mesta
6. Jag gillar att ha ordning omkring mig
7.Jag älskar min familj
8.Jag är konflikträdd (tyvärr!)
9.Jag älskar när det är sommar
10. Jag är dålig på att träna...suck!

Nio saker jag bär med mig varje dag

1. Mobilen
2. Mina ringar
3.Min handväska
4.Nycklar
5.Cerat
6.Klocka
7 Halsband
8. Örhängen

Åtta saker som irriterar mig

1.Stökig diskbänk
2.Kläder som ligger spridda överallt
3.Oärlighet
4.Osympatiska människor
5.Strykhögar
6.Snö
7. Prat bakom ryggen
8.Våld

Sju ställen jag besökt

1.Grekland
2.Spanien
3. Turkiet
4.Dominikanska Republiken
5.Jugoslavien
6.Prag
7. Tallinn

Sex saker jag vill göra innan jag dör!

1. Åka tillbaka till Dominikanska
2.Resa ännu mer
3.Njuta av livet
4.Gå på massage...ofta!
5.Ta hand om mig själv bättre
6.Gå i pension

Fem saker jag är rädd för

1.Maskar
2.Att bli helt ensam (då menar jag inte för en kväll eller vecka!)
3.Vattenfall
4.Höjder
5.Att inte få vara frisk när jag blir gammal.

Fyra saker jag gör de flesta dagar

1Duschar
2Plockar och städar
3Jobbar
4Läser

Tre saker jag försöker att inte göra just nu

1.Städa
2. Skotta
3.Stryka

Två personer jag saknar just nu

1 Therese (gör mycket!)
2.Christoffer

Ett sätt att vinna mitt hjärta

1. Älska mig för den jag är!





Kommentar:
#1: Pyret

Oj, den listan knycker jag med! :). Länkar tillbaka till dig.
Kram! Blir glad av dina inlägg.

2006-02-08 @ 18:59:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: