*

2006-02-13
20:15:00

Kvällen
Nu har jag tittat lite på TV...pratat med min fd kollega i två timmar på telefon...kompensation för att vi inte kunde ses i kväll.
Men vi lovade varandra att snart, snart ska vi ses. Vi som skulle ut och gå, äta middag och dricka lite vin, men det går fler tåg!

Jag är helt ensam hemma, sonen kommer inte hem förrän i morgon, jag lyckades få tag på honom till slut.
Hade hoppats på att han skulle vara hemma i morgon bitti...jag har köpt en liten Alla hjärtans present, men det får väl bli i morgon kväll.

Jag gillar Alla hjärtans dag...kanske fånigt, men åhh så mysigt att få ge bort en liten present!

Usch nu har jag suttit och tryckt i mig en hel massa lakritskola, har lätt hjärtklappning...urk! Skålen stod framför mig, inte kunde jag låta bli den.
Jag kunde kanske ha ätit en eller två...nej då alla skulle tryckas ner.

Kommentarer:
#1: Pyret

Jag gillar också alla hjärtans dag. Tycker om att ge bort små överraskningar. Kanske kan jag överraska min man med en god middag i morgon. Det tror jag han skulle gilla.
Kram!

2006-02-13 @ 20:22:30
#2: Lennart

Lakrits var min favorit förr, tills jag föråt mig på det. Nu mår jag bara dåligt av det, även om jag bara äter en endaste bit. Trist, det var ju så gott!

2006-02-13 @ 20:41:43
#3: Alexandra

Jag är inte så förtjust i alla hjärtans dag. Traumatiska minnen från skolans nejlike-utdelning...;)

2006-02-13 @ 20:44:15
#4: Therese

Ta en taxi annars, är ju inte så långt numera.

Puss

2006-02-13 @ 22:13:18
#5: ULLiS

va tråkigt att ni inte kunde ses ikväll, men som sagt det kommer fler tåg. Jag va barnvakt idag och passade på att möblera om min systers vardagsrum när den lilla sov. Får man göra så? Haha... Jag gillar oxå alla hjärtans dag, men tycker eg att det är roligare att få en lite present "bara därför att"...Vi har anmält oss till nix och det funkar! Ha en 3vlig alla hjärtans dag! Kram

2006-02-13 @ 22:53:08
#6: Miafia

Jag gillar också alla hjärtansdag... eller jag gillar att ge bort små presenter till folk så de blir lite glada. Ska fixa några till familjen imorgon, det har varit så trist på sista tiden att de verkligen gör sig förtjänta av lite mys. Kram å sov gott!

2006-02-13 @ 23:54:51
#7: Alexnelly

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work

2009-08-17 @ 14:01:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: