*

2006-02-16
20:32:58

Konståkning
Har jag legat och tittat på nu, herrarnas....det är det som är bäst tycker jag. När jag var liten ville jag inte se på det då vill man se isprinsessorna...åhh jag älskade konståkning!
Jag kommer ihåg, jag vi hade ju inte färg-Tv på den tiden(ja, ja så gammal är jag!) i vilket fall som helst var det Bengt Grive tror jag som kommenterade...han försökte beskirva vad det var för färg på flickornas klänningar (männen var ju alltid svarta) det var helt otroliga färger han hittade på.

Ja dom fanns verkligen inte, kan inte komma på nåt nu...men typ syrengult! Ja det var kul, nu behöver dom ju inte beskriva det längre....men ack vad jag saknar det gamla poängsystemet, där det hölls upp skyltar...5,6 och tänk när nån fick 6,0...wow!
Nu fattar jag ingenting!

I kväll är det Medium...nån som ser det? Går på fyran, jag gillar det!

Kommentarer:
#1: Miafia

Kommer ihåg två färger: spaljegrönt och lingonvitt!

2006-02-17 @ 07:41:13
#2: Pyret

Vi hade svart/vit tv hela min uppväxt. Hur skämmigt var inte det när alla andra kunde kolla på 3D med fula glasögon och inte vi...

2006-02-17 @ 17:14:32
#3: Alexandra

Gillar medium, försöker kolla på det då jag hinner.

2006-02-18 @ 10:42:54

Åh, va' kul att fler minns Bengt Grives färger! Att jag skrev om "Drömmen om konståkning" berodde på att jag hade fått det som ämne av en annan bloggare i vår skrivarcirkel.

2006-03-04 @ 17:17:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: