*

2006-02-12
14:27:38

HJÄLP!!
Vårt hus är helt upp&ner, vi håller på att möblera om..grejer överallt! Men det ska nog bli ordning så småningom.
Vi kom på sent igår kväll hade vi skulle fixa till en massa idag, vi har även varit och inhandlat en ny TV, en platt. Den har stått på önskelistan lääänge. Så skönt att få bort den stora klumpen i vardagsrummet!

Det blev även en ny bryggare, en röd Nordica...åhh så snygg, och vilket gott kaffe det blev, Min systerdotter har en sån så jag visste att det blev gott&varmt kaffe i den.

Nej nu är det bäst att vi sätter fart så vi blir klara nån gång.

Än en gång, tack alla ni som tittar in hos mig....det är så kul att andra läser vad man skriver. Kram på er!!!

Kommentarer:
#1: Malin

jag vill också ha en platt tv!!!
ska vi byta, du får min telefon så får jag din tv?

Kram

2006-02-12 @ 14:49:38
#2: Miafia

Platt tv står överst på listan. Min 2-åring har vält tv:n i vardagsrummet så just nu är färgerna lite si och så med, mycket lila.
Varje helg försöker jag röja i mitt hem och slänga eller ge bort sånt vi inte använder. Tack för alla kommentarer. Kram!

2006-02-12 @ 14:53:13
#3: Malin

jag tycker du är lite snål nu... ; )
Hittade en blogg om scrapping, gud vad sugen jag blir på att börja med sådant. har väl redan gjort lite förut, men när jag såg de fina albumen denna tjejen hade gjort blev jag mycket imponerad. kolla in detta: http://monica.bernpaintner.com/scrap/
kram kram

2006-02-12 @ 16:35:35
#4: Malin

hmm.. vet inte om du fick min kommentar...
kolla in detta: http://monica.bernpaintner.com/scrap/

2006-02-12 @ 16:38:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: