*

2006-02-01
20:35:30

Gäääsp!
Oj va trött jag är och ryggen värker, känns att jag har jobbat mycket de här tre dagarna! Blir en låång dag i morgon också, men på fredag då går jag hem tidigt.

Nu i kväll har jag och sonen varit iväg till Bergvik, han har klippt sig, jag handlade lite, sen avslutade vi med ett besök på McDonalds....det var gott., jag åt en hamburgare med fullkornsbröd, kändes lite nyttigare!

Nu borde jag tvätta håret, men jag vet inte om jag gitter, fast jag är tacksam i morgon bitti om jag gör det nu!

Kommentarer:
#1: malin

tänk vad snor du har i håret!!!! uhhhh!!!

2006-02-01 @ 20:45:52
#2: eve

tror du missförstod mitt senaste blogginlägg. jag har inte alls kommit över mormor & hon skall inte kommas över. jag menade att mormor kommer över mig & då tänker jag så mkt på henne & saknar henne & så gråter jag en skvätt.

2006-02-01 @ 22:28:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: