*

2006-02-28
16:33:51

Fullsmäckad dag!!
Nu är jag hemma efter alla turer, bussen var sen till Örebro vilket betydde att jag tvungen att springa, jag hann, då var doktorn försenad, vilket betydde att jag fick stressa för att hinna med bussen hem!
Då var den jätteförsenad, hade varit mycket olyckor på vägen från Sthl.

Väl i karlstad rejält försenad åkte jag till jobbet och löste av Malin, vi hade två barn idag....övriga sjuka!

På hemvägen köpte jag semlor, sen fick jag skotta....BLÄ!!! Nu ska jag glufsa i mig min Semla och sen ha dåligt samvete ett litet tag.

Kommentarer:
#1: Eve

jag har också köpt semla. har ej ätit det på över 5 år & nu hittade jag ett kondis med glutenfria så jag hoppas det är gott. har köpt en till morgan också tills ikväll. för övrigt så har jag fyndat supersnygga kuddar 4 st för 50:- styck på åhlens.

2006-02-28 @ 16:42:20
#2: Therese

Varför ska du ha dåligt samvete??? Det är semledag en gång om året, skärp dig nu! Skillnad om du åt en varje dag!
Låter som en konstig dag men ibland blir det så bara.

Kramis!

2006-02-28 @ 20:07:00
#3: Miafia

Du var helt klart värd en semla efter den där resan!

2006-02-28 @ 20:34:12
#4: Hugoklara

Very interesting site --- quite informative

2009-03-30 @ 13:57:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: