*

2006-02-25
13:06:28

Ärenden fixade
Hde behövt att åka in till stan och fixa lite också...men det har jag ingen lust med! Var och hämtade en ny bryggare, vår gamla gick ju sönder.
Vi hade en Melitta, det visade sig vara två års garanti, strömbrytaren gick sönder jag lämnade in den, jag fick en helt ny.
Den jag hade hade utgått ur sortimenetet, jag fick en jättefin, Anders kollade vad den kostade på nätet...sexhundra kronor, den jag hade köpte jag för 349 kronor...det var värst!

Nu köpte vi ju en annan för ett par helger sen så den här får jag väl spara till sonen!

Kommentar:
#1: Pyret

Hej och god morgon! Vaknade med migrän som sagt idag. Skall iväg med min syster senare så jag hinner inte göra det jag skall till dig! Men jag skall se till att ordna det till i morgon...

Kram

2006-02-25 @ 13:19:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: