*

2006-12-02
10:41:08

Mycket bra!
Jo kvällen igår var rolig och bra. Det var jättegott Julbord och vi fick fina platser nästan längst fram vid scen!

Det var både bra och dåligt för vi satt vid catwalken så man fick lite ont i nacken när man tittade upp artisterna!

Uppträdde gjorde Star Boys, dom är från Karlstad och är otroligt duktiga och roliga! (Om det är nån som har sett Smala Sussie så är han som spelar Pölsa med i Star Boys)

Sen var Patrik Isaksson med, Anna Book, Velvet, Anna Lundblad (?)Da Buzz (också från Karlstad) och så Kalle Moreus med sin dragspelare som jag inte minns namnet på! Och vilken härlig show dom bjöd på helt fantastiskt!!

Och inte att hade jag kameran med...jag kunde ha fått kanonbilder där vi satt! Ja det  var verkligen en helkväll, men jag tog faktiskt bussen hem vid halv tolv. (showen var slut)

Då var vi alla trötta en fredags kväll!!!

Kommentarer:
#1: Anki

Roligt att kvällen var lyckad!
Kram!

2006-12-02 @ 11:06:48
#2: Junitjej

Det där låter som en trevlig kväll! KUL!! Hoppas du inte har någon huvudvärk idag.

2006-12-02 @ 11:11:57
#3: ULLiS

Låter som en helkväll! :) Haha, pölsa...vilken jävla lirare han va i den filmen. ;) Haha.. Ha en bra lördag Ninni! Vad står på schemat? Kram

2006-12-02 @ 11:46:02
#4: Anna

Men Ninni..INGEN KAMERA?????

2006-12-02 @ 11:46:03
#5: Zassi

Åh - vilken höjdarekväll! Och Pölsa är ju tokrolig i filmen.. Guu vad roligt med alla artister! Synd att du inte hade kameran med dig... //Z

2006-12-02 @ 12:23:47
#6: Ninni

Jag stod och höll i kameran innan jag gick, ska, ska inte jag ville inte ha för stor väska med mig och så hade kameran krånglat i ett par dar...men idag ångrar jag mig och min mobil tar inga fina kort!

Kul att fler ut i landet faktiskt sett Smala Sussie,,,,fattade ni vad dom sa??

2006-12-02 @ 13:13:39
#7: Ninni

Jag stod och höll i kameran innan jag gick, ska, ska inte jag ville inte ha för stor väska med mig och så hade kameran krånglat i ett par dar...men idag ångrar jag mig och min mobil tar inga fina kort!

Kul att fler ut i landet faktiskt sett Smala Sussie,,,,fattade ni vad dom sa??

2006-12-02 @ 13:16:33
#8: Annisa

Oj vad mycket artister som var med! Kul! Patrik Isaksson hade jag velat se...
Gott med julbord!!!
Kram

2006-12-02 @ 13:28:52
#9: ULLiS

Jepp jag förstod varje ord. :)

2006-12-02 @ 13:44:09
#10: Paula

Låter som en helkväll, men klart man är trött om man jobbat hela veckan...
Saknar julbordet, det man alltid blev bjuden på då man jobbade...nu får man nöja sig med sitt eget om man inte pungar ut med x antal hundralappar...

2006-12-02 @ 18:18:05
#11: Inga M

Julshow och julkonsert är nästan ett måste. Det är kul och det känns att det är jul. Vi ska gå på Refreshments i K-st på Lucia på CCC. Vet inte om det är julshow men de är kanonbra. Gubben fick det i födelsedagspresent.

Nu i veckan ska vi på julkonsert här i Årjäng med gospel fr Örebro o Triple and Touch tror jag det var.

2006-12-03 @ 00:06:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: