*

2006-12-14
14:27:49

Är det sant????
Thojo..jag kom in, så jäkla underbart! Hur tråkigt har det här varit på en skala att vara sjukskriven och sen inte kunna blogga dessutom!

Många, många har varit inne hos mig, ni är så söta och gulliga allihop! Vill meddela att jag mår bättre, men är ruskigt trött fortfarande.
Sen är väl inte magen överlycklig över medicinen...men det är bara att knapra på ändå!

Har varit nere till centrum en sväng och fått lite ärenden uträttade. det var vad jag orkade! Skulle ju ha varit på kurs idag...den hoppade jag får bli en annan gång!
Vill ju gärna vara alert när man är på HLR.

Nu är det dax att vila igen.......♥

Kommentarer:
#1: Pyret

Läst att du inte mått så bra. Skönt att det är bättre. Skickar lite varma kramar så du piggnar till lite!

2006-12-14 @ 14:32:46
#2: Junitjej

Ja, visst är det gott att man kan blogga igen!!! Vad bra att du dessutom mår bättre!

2006-12-14 @ 14:33:45
#3: Ninni

Nej Pyret jag har inte mått bra...tack för varm kram!

Tack Juni....ser att du bloggar från din vanliga!

2006-12-14 @ 14:37:31
#4: ULLiS

Jippie!!! Nu måste jag oxå blogga.. Kram

2006-12-14 @ 14:59:53
#5: Anna

Som du skrev i min blogg: det kanske blir historiskt att ligga först på listan. Jag mms:ade in mitt inlägg och det fungerade faktiskt :) Historiskt kanske det inte blev men över 200 läsare fick det. Inte dumt att bloggen låg nere för min del. Tråkigt för dig om du som du skriver bara skulle vara hemma och var sjuk.

2006-12-14 @ 16:09:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: