*

2006-08-13
10:20:03

Nix!!
Vi hoppar över IKEA idag..Anders är både förkyld och har ont i ryggen...ha,ha nu är vi skröpliga familjen!! Fast jag mår mycket bättre.

Vi bestämde att vi åker nästa lördag istället...för jag är såå sugen! Jag har säkert jobb här hemma, stryktvätt till exempel..det är väl precis lika kul som IKEA...eller?

Vad ska ni allihop hitta på idag då?? Jo just det jag måste svara på min utmaning också!

Sen kan det hända att jag försvinner från bloggen ett tag, vi byter bredband, det kan bli ett glapp nämligen. Telia har ju haft lång tid på sig att avsluta, men av erfarenhet vet jag att det kan strula.

Vi hörs senare, kramen

Kommentarer:
#1: Lena

Visst är det på både gott och ont man minns allt man gjorde som tonåring - GULP!
Men mina ungar har ännu så länge inte visat sig vara fullt så huvudlösa som mig, maken var den lugna typen med fast sällskap som 14åring hoppas de brås på honom *S*

Jag ska ha min första visning för säsongen så jag går här och pillar med ordersedlar och kollektionen :)

Ha en bra dag!

2006-08-13 @ 10:44:40
#2: Nalle

Troligen så ska vi till Rusta, sedan ska jag baka äppelkakor eller vad jag ska hitta på med alla äpplen från lillstugans trädgård. Eller så blir det inte något av ovanstående! Det är rätt mulet i Stockholm idag.
Kram

2006-08-13 @ 10:45:24
#3: Ninni

Så bra lena...nej min son har faktiskt varit skötsam han med,,,undrar vem han brås på??

2006-08-13 @ 10:46:13
#4: Anki

Jag ska nog plocka svarta vinbär, om koltrasten har lämnat något kvar vill säga. På e-m åker kanske jag och dottern till ett trevligt fik i närheten.

2006-08-13 @ 11:13:05
#5: Ninni

Låter mysigt!

2006-08-13 @ 12:36:27
#6: Anna

Synd på Ikea? Men det går väl fler tåg...grejjerna finns ju kvar!! Snart måtte väl eran otur m förkylningar o dyl. ta slut? Stryktvätt=Ikea...he he..nja?? Kramen ..& krya på er!!

2006-08-13 @ 13:26:23
#7: Gunnel

Hoppas ni inte har nappat på glocalnet. Vi bytte från telia till dom. Inte går nätet något snabbare och vi hade mycket krångel i början. Fast när jag har ringt om supporthjälp så har dom alltid ställt upp på ett bra sätt. Usch tänk om ni har valt det nu och så sitter jag och svartmålar dom. Kanske det var vi som hade otur. Lycka till i alla fall med det nya

2006-08-13 @ 14:11:56
#8: Ninni

Nej Gunnel vi har valt bredbandsbolaget...vi har pratat med såna som har det och dom är bara positiva!

2006-08-13 @ 15:07:24
#9: Pyret

Vi var på IKEA igår. Åkte jättelångt för att köpa en våningssäng till de två minsta. Väl där så är varan slut... Hittade en lampa jag ville ha till bohemhörnan men köerna var så långa så jag struntade i den. Nu håller Erik på och bygger en egen säng istället. Det blir nog jättebra!

2006-08-13 @ 21:00:26

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

2008-10-02 @ 14:12:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: