*

2006-08-26
08:18:57

Lördag!
Idag tänkte jag att jag skulle sova länge...jaha när vaknar jag då..jo klockan sju!!! Kan inte påstå att jag är görpigg, men sova det gick inte.

Så jag gav upp, kaffe på och sen blogga lite. Är det fler än jag som tycker att bloggen är väldigt trött, en del går det inte komma in på alls vissa dagar, jag kan inte skicka kommentarer osv!!

Får nog mejla Roland och fråga vad som är galet.

Undrar vad vi ska hitta på idag, jag poolen ska skuras och vikas ihop nu är den tömd på allt vatten, kändes lite vemodigt....men om vi hade vetat att det skulle vara så här varmt hade vi kanske kunnat vänta lite.



Kommentarer:
#1: ULLiS

Visst känns det trist att hösten kommer, jag har aldrig känt så här förut. Hua..men sommaren kommer ju igen...efter en miljon års vinter typ. *suck* Jag håller med dig om bloggen, vissa dagar kan jag inte skicka kommentarer och ibland blir jag utslängd och får logga in 500 gånger innan jag kan publicera. Jag måste nog ta ett snack med Roland jag med. Ha en himla bra dag! Jag ska försöka trots nervositet inför morgondagen... Kramis..

2006-08-26 @ 08:53:52
#2: pimpim

Ja visst känns det lite motigt när man städar bort sommaren. Tanken flög i mig igår att snart ska jag lägga undan alla mina sommarkläder och plocka fram tjocka tröjorna etc. Hoppas hösten blir så där ljuvlig som höstar kan vara. /pimpim

2006-08-26 @ 08:57:05
#3: petra

hej vännen! Sitter du också vaken en lördagsmorgon...samma här..glömde säga till dig att bloggträffen ju skildrades både här och där med foton och allt - du såg det väl? jag la ut de länkar som man kunde kolla på i min blogg - säg till om du vill veta igen...kram

2006-08-26 @ 08:57:19
#4: Emily

Godmorgon! Hoppas allt är bra idag! Ville bara säga stort tack för ditt mail!

2006-08-26 @ 09:09:16
#5: Nalle

Hej å go morgon: Jo visst är det vemodigt. Tyckte nog iaf att ni tog bort bassängen förtidigt. Men...
Hoppas du får en lättare dag i dag med lite eller igen hosta alls. Jag ska vila idag.

2006-08-26 @ 09:17:46
#6: Ninni

Petra...jag har inte sett det, ska kolla!

Nalle...hostan är i stort sett obefintlig nu, bara lite host på morgonsidan...det är dom övriga som skräller!

2006-08-26 @ 09:32:59
#7: Anonym

bloggen verkar ha drabbats av höstblues, det funkar inte alls ibland.
om man vill ha kontakt, ha nån form av relation till sina läsare, går det ju inte att ha en blogg med 28.000 läsare varje dag, då blir det ju envägskommunikation.
en annan reflektion är också att skvaller, sex och kändisar mm - är det som verkar locka mest!
undrar hur vi själva tar till oss information av olika slag! lätt är det inte att veta!

2006-08-26 @ 09:33:46
#8: Anna

Samma här...sovmorgon& va gör man...jo vaknar ap tidigt!!! Ska stå ute idag&glo på pojkfotboll*suckar djupt*..i detta väder-dimma& 70% fuktighet! Sen är ju "smurfen" där så då är den dan förstörd..he he..Hur är det m huvudet idag...jag brukar bli tung i skallen efter Tequila..."ses" senare..kraaamen!!

2006-08-26 @ 09:34:05
#9: Emily

Japp, det gör jag, i receptionen. Jag har redan ändra lite på bakgrunden som du kanske såg?! =)

2006-08-26 @ 09:38:07
#10: Alexandra

Var oxå uppe tidigt - typiskt att man alltid vaknar så här tidigt då man för en gångs skull kan sova ut...:P

2006-08-26 @ 10:22:37
#11: SolSkuggan

Hej Ninni! Här regnar det idag, det hade man ju nästan glömt att det kunde göra.
Jo bloggen är hopplös ibland, har mailat Roland 3 gånger minst. Han svarar alltid med att de gör vad de kan och att de också vill att det ska funka?!?
Visst vore det bra om fler kunde maila honom och ofta.
Ha en bra dag, ta det lugnt med poolen, du är ju inte pigg än vännen:) Kraam.

2006-08-26 @ 11:18:09
#12: Nalle

Roland mailade häromdagen till mig och undrade om allt var bra!! Men då var det bra. Hade det varit så som det är nu hade jag sagt till.
Är yr i bollen just nu. Yrsle är det värsta jag vet. Går och vilar igen
Tja

2006-08-26 @ 11:56:28

hejjan!
jo ibland är den verkligen sg. Lite trist när man vill blogga och det inte går. Tiden är ju begränsad med två små...
Här är det regnigt värre. spön.
kram!

2006-08-26 @ 13:31:20
#14: Anna

Tjena moss bruttan? Nu du..he he..smurfen är avpolleterad..igen..hoppas han fattar den här gången oxå?? Va gör du idag?? Här är det stekhett...tog på mig väst & munkjacka till fotbollen..svetten rann kan jag säga...ciaooo så länge...;)

2006-08-26 @ 13:35:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: