*

2006-08-25
18:43:54

Fredag!!!
Anders tog sig en promenad för att kolla förödelsen i Skoghall...dom pumpade vatten på en del ställen. Jag var och handlade present i morse i en affär på Skoghall...hon var megastressad för hela källaren var full med vatten.'

Kan inte vara kul hon har ju hela sitt lager där!!! Men vi här på Hammarö klarade oss nog ganska bra., men för att klargöra det hela lite grann.
Hammarö är hela ön...Skoghall är själva samhället...där ligger för övrigt  pappersfabriken också, STORA.

Här är såå varmt nu, vi sitter ute på altanen, kan inte fatta att vi är i slutet på augusti! på jobbet höll jag på att förgås av värmeslag...jeans och långärmad tröja hade jag på mig och inget att byta till...phu, svettigt.

Men nu har jag fått ett glas bubbel...mums gott, sen ska vi laga lite middag.

Kram på er allihop   ♥

Kommentarer:
#1: Gisan

Mmmm... Bubbel! Skål!

2006-08-25 @ 19:21:03
#2: Mumin

Skål! Det är gott med bubbelchampis......det sätter sig i knäna tycker jag, ha ha. Ja gud va varmt det är, vi har 25 grader här på Västkusten och jag har fått in en massa flugor och getingar......dem har vaknat till liv igen:)

2006-08-25 @ 19:29:51
#3: Pyret

Jag har knappt varit ute idag så jag har märkt hettan. Vad har jag missat om Skoghall? Tydligen hänger jag inte med på nyheterna...

2006-08-25 @ 19:33:45
#4: Anki

Jag såg bilder från Skoghall på nyheterna och kom då att tänka på dig. Undrade just om du satt på altanen och hade flytväst på. God Natt!

2006-08-25 @ 22:40:57
#5: Inga M

Det är nåt skumt med vädret, inget att lita på. Det är småregnigt o ruggit varenda morgon så jag byltar på mig. Sen blir det tropikvarmt på dagen och då springer jag omkring genomsvettig.

2006-08-26 @ 07:46:56
#6: Alexandra

Här är också varmt, och framförallt fuktigt i luften, jag kan knappt andas...

2006-08-26 @ 07:47:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: