*

2006-08-12
22:29:39

Diggiloo.Diggiley!!
Den låten minns ni eller hur? Vi har suttit och tittat på Minnenas television nu...repris på melodifestivalen -84. Vad jag gjorde just den kvällen vet jag inte...men finalen den femte maj då satt jag på en pub och såg den tillsammans med massa folk, härlig stämning och en massa öl.

Det var sånt himla liv när Sverige gick och vann....görsköj hade vi!

Sen i augusti åkte jag till Cypern och träffade min prins!!

I morgon åker vi nog till IKEA om vi är pigga nog, Anders har ont i ryggen och jag, jag hostar på om än betydligt mindre, det är ju värst på nätterna.

                                       ♥KRAM♥

Kommentarer:

Vilket IKEA ligger närmast till för dig? Jag gillar IKEA. Snart har vi endast 22 mil till vårt närmaste när de öppnar i Haparanda. Kul. Har mannen diskbråck?

2006-08-12 @ 22:40:07
#2: Lena

Hejsan
Ikea är görmysigt tycker jag, synd bara att det kostar minst 500:- i inträde där :)

Hörru, det är fel färg på dina kräftor det är därför de inte smakar nått *LER*

2006-08-12 @ 22:43:44
#3: Nalle

IKEA här i Stockholm var roligare förr. Då gick man till den avdelning man skulle till. Nu har de gjort om hela varuhuset så att man måste gå igenom hela huset då man ska till kassorna. På vägen dit passerar man diverse saker som det då är tänkt att man ska falla för och köpa.
Men korven är god!

2006-08-12 @ 22:46:20
#4: Anna

Morron!! Håller m Nalle,korven är god!!

2006-08-13 @ 08:10:08
#5: ULLiS

Å hoppas att ni kom iväg till IKEA, det är ju så himla roligt där. :) Vårat närmsta IKEA ligger i Sundsvall, det är jättestort nu sen dom byggde ut det. Tyvärr har jag inte varit där sen dess...men nån gång blir det min tur. :) Ha en bra dag och krya på dig! Kram!

2006-08-13 @ 08:55:34
#6: Anki

God Morgon Ninni! Nu får ni ta och krya på er, både du och din man. Ni kanske behöver köpa en ny säng på IKEA. Det behövs kanske för din mans rygg. Och du hostar ju värst om nätterna; köp en ny "hostfri" säng!

2006-08-13 @ 09:31:55
#7: Snurran

Ikea..nämen Lyllo ..eller nått ;)

2006-08-13 @ 09:38:57
#8: Ninni

Närmaste IKEA ligger i Örebro..men snart kommer det till Karlstad.
Och Nalle det är ju meningen att man ska se alla grejer man inte visste att man behövde,.

Nej ny säng behöver vi inte vi har en skitbra, men Anders får väl lära sig att be om hjälp när han ska lyfta saker!

Vi får väl se när han vaknar om det blir nåt IKEA!

2006-08-13 @ 09:46:37
#9: Nalle

Undrar just om det blir IKEA idag?
Iaf ha en trevlig dag!
Kram

2006-08-13 @ 09:50:38
#10: SolSkuggan

Minnenas television, det lät verkligen kul:)) Går det programmet fler gånger så kanske jag borde ta en lektion i hur tv-dosan fungerar och titta nästa gång.
Det är alltid roligt att se vissa gamla program. De visade för länge länge sen snuttar från "Småstad" bland annat. När det gick var man ju inte så gammal men oj så bra man tyckte det var och nu inser man att mycket har hänt inom den genren.
IKEA har jag besökt 1 gång i Sundsvall och jag lär inte ens bli den miljonte besökaren när det nya IKEA öppnar, usch så tråkig jag är.
Ha en bra dag, blir det IKEA så hoppas jag att du får fynda lite:))

2006-08-13 @ 10:11:00
#11: Ninni

Kristina..jag tror att minnenas television går varje lördag...det är lite kul att titta på gamla program. Ja -84 års melodifestival var ju riktigt töntigt!
Det var knappt nån som kunde sjunga, ha,ha!!

2006-08-13 @ 10:21:36
#12: SolSkuggan

Jag kikade faktiskt på årets tävling. Många var de som tyckte att rätt låt vann, men jag ska ju alltid tycka tvärt emot:) Jag måste säga att det var rent bedrövligt, det visar bara att numera är det inte låten som vinner, nu handlar det bara om utstyrseln.
Ha en härlig söndag, kram på dig.

2006-08-13 @ 11:56:42
#13: Gunnel

Tänk att du var tvungen att åka så långt bort innan prinsen dök upp :O)
Jag satt och slötittade på minnenas afton igår med datorn i knä. Tänk vad unga dom var...Hereybröderna och alla de andra. Det är lite mysigt det programmet.

2006-08-13 @ 14:15:49
#14: Junitjej

Jag såg också Minnenas television, när de visade Diggilo-diggiley! Det var tider det! Då kunde man skriva schlagers! 1984, då var jag tio år.

2006-08-14 @ 19:59:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: