*

2006-04-06
18:04:40

Vilken pärs!
Nu är jag äntligen hemma...det blev en lång dag. Jag kom inte in till läkaren förrän vid halv ett, det kom akutfall.
Så där låg jag och väntade och väntade i min snygga sjukhusrock och söta långa strumpor.

Men till slut blev det min tur, rejält med avslappning och en dos smärtstillande satte han igång...det var en skitsnygg läkare för övrigt, trevlig också!

Men det här mina vänner var inte kul...mycket roligare att föda barn. Det gjorde ont..mycket ont, tack och lov för profylaxandning.
Em meter tjocktarm skulle gås igenom, det tog nästan en halv timme. Stackars sköterskor jag höll på att klämma sönder deras händer.

Anders som satt utanför påstod att jag skrek...jag har ingen aning. Efteråt så sov jag en stund, jag fick en macka att äta....jag var otroligt yr...usch!

Sen ville jag åka hem då hade jag legat där två timmar efteråt...mådde så där. När vi kom ut på parkeringen trodde jag att jag skulle kräkas, men klarade mig.

Men det kom när jag kom hem i stället...så nu när jag får äta vill jag inte. Nu ska jag vila och hoppas på att jag mår bättre i morgon.

Kommentarer:
#1: Miafia

Stackars vännen, men nu är det gjort och du var jätteduktig.
Hoppas du får en lugn och skön kväll, för Anders kommer väl att dutta med dig... Ät nu något riktigt gott!
Kram

2006-04-06 @ 18:22:05
#2: ULLiS

Hua, stackars dig. Men nu är det gjort. "Det som inte dödar en..." ja du vet. :) Hoppas att du känner dig bättre snart. Stor kram!

2006-04-06 @ 18:52:40
#3: Alexandra

Stackars dig, det lät otäckt! Men nu är det över iallafall!
Ta hand om dig, och låt dina killar skämma bort dig nu!
Kram!

2006-04-06 @ 19:54:32
#4: Miafia

Decoupage... det är när man klipper ut motiv och klistrar fast det på ett glas, porslin eller som jag tänkt en byrå. Man sätter jobbar fast det med en bit skumgummi t ex. Sen lackar man ovanpå 1-2 ggr.
Men ordet låter härligt! Decoupage...
Kram

2006-04-06 @ 20:12:20
#5: Pyret

Det lät inte så särskilt skönt! Men nu är det över. Hoppas A tar hand om dig ordentligt idag :). Jag har gjort rectoskopi en gång och det tyckte jag var läbbigt så jag kan ju tänka mig hur det var för dig!
Stor kram!

2006-04-06 @ 20:14:37
#6: Therese

Lät lite läbbans det där, usch, skönt att det är över vá?
Det gick bra för min del också idag, kommer nog snart att vara hemma på heltid...
Puss o kram

2006-04-06 @ 20:58:05
#7: malin

usch då, din stackare. tycker det låter som du ska vara hemma och ta igen dig imorgon faktiskt.. nu är det iallafall gjort! kramar til dig.

2006-04-06 @ 20:59:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: