*

2006-04-08
13:35:39

Uttråkad
Kan nån hitta på nåt kul att göra åt mig?? Jag går här och skrotar får inget gjort, har plockat lite men suckar djupt när jag går in i vårt skräprum...när ska vi få energi att göra något åt det!?

Har "städat" lite i vår lilla tvättstuga....grejer överallt, fast det är saker jag behöver och inte vet var jag ska göra av!

Funderar på att åka in till stan bara för att ha nåt att göra.......det kryper i hela mig av att bara låta dan rinna mig genom fingrarna.
Anders föreslog en promenad...men jag bara suckade...ingen lust, det är gråkallt ute. Värken i tarmarna vill inte släppa....nåja de har ju bökat rejält där så det är väl bara väntat, antar jag.

Nej nu måste jag hitta på nåt innan jag blir tokig!

Kommentarer:
#1: Pyret

Jag bakar idag. I brist på annat att göra. Eller, inte brist men energi kanske...

2006-04-08 @ 14:16:08
#2: Miafia

Här städas det! Har sorterat och slängt massa skitleksaker, typ McDonalds, hatar verkligen onödiga saker som bara ligger å skräpar...
Låter härligt att bara gå på stan å skrota lite.
Hade tänkt att ta mig lite tid att skapa något idag...

2006-04-08 @ 14:55:55
#3: Miafia

Nu susar jag omkring bland mina bloggare... få se om någon är hemma. Det känns lite trist idag!
Hoppas ni får en mysig kväll!
Kram

2006-04-08 @ 17:16:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: