*

2006-04-13
08:03:49

Skärtorsdag!
Sista dan innan helgen..jag slutar sent dessvärre. Idag tänkte vi bjuda på Påskmat...får se om det smakar, antar att det är köttbullar och påskmust som är bäst!

En del har undrat om min son är lik mig...vet ej, har alltid hört att han är en kopia av sin Far, det var han när han var liten.
Nu tycker jag att han är otroligt lik sin morbror Håkan. Syrrans son är jättelik en annan bror till  mig, lite häftigt att det kan bli så.

Christoffer är även jättelik min pappa när han var ung, jag hittade ett kort på pappa när han var runt tjugo, det var så att jag hajade till....prick lika.
Alla jag visat håller med....så visst har han drag från vår sida av släkten.

Nej nu är det bäst att jag sätter fart.....ha en bra dag allihop!!

Kommentarer:

Det är lustigt det där. Man säger att "svärmor" söker likheter med sin sida av släkten för att vara säker på att just hennes son är far till barnet. Suck.
Hoppas att köttbullarna och musten var till belåtenhet. Vad mer bjöds tro?

Här har vi inga stora påskplaner, ska bara ta tag i hemmalivet. Maken ska spela påskblixt.
kram

2006-04-13 @ 12:07:32
#2: Miafia

Hoppas ni får en jätteskön påsk!
Här blir det middag med Pyret å Co, det ska bli jättekul, vi brukar laga en hel del mat.
Kram

2006-04-13 @ 16:18:41
#3: ULLiS

GLAD PÅSK!!! :) Ha det loveli! :) Många kramar!!!

2006-04-13 @ 16:46:43
#4: Nalle

Glad Påsk!

2006-04-13 @ 18:30:15

Påskblixt är snabba schackpartier på tid. Typ 15 minuter.

Själv sitter jag här och bloggar.

kram

2006-04-13 @ 20:04:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: