*

2006-04-11
06:50:26

Sitter på jobbet!
Skulle försöka med att skriva innan jag åkte hemifrån...men min dator krånglade och ville inte släppa in mig på internet!
Det krånglade igår kväll också!

Så nu sitter jag tidig morgon och skriver innan nån hinner komma. Ska börja med frukost om en liten stund, duka och greja lite innan första barnen anländer.

Hade så svårt att somna igår kväll, antagligen för at jagvisste att klockan skulle ringatidigt i morse, Anders åkte redan halv sex.
Han har varit hemma i över en vecka så det kändes konstigt att han åkte...men det är ju snart Påsk. Den otäckingen är ledig på skärtorsdan...inte jag då slutar jag sent....suck!

Nej nu är det bäst att jag sätter fart, ha en bra dag allihop.....Kraaaam!


Kommentarer:
#1: Eve

har du aldrig din man hemma mer sammanhängande nu för tiden? vad jobbigt, jag skulle klänga mig fast vid benet om jag var du i dörren & gnälla & gråta som bara den, så att han inte skulle kunna gå hemifrån =) kram

2006-04-11 @ 07:19:26
#2: Pyret

Jag skall till tandläkaren...

2006-04-11 @ 08:02:38
#3: malin

men jag ska inte gå dit på torsdag... hehehe...

2006-04-11 @ 20:24:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: