*

2006-04-27
08:01:16

Redan torsdag!
Den här veckan som jag visste att jag skulle jobba mycket, den har snart gått...och det har gått bra! gårdagens föreläsning gav mig massor med energi.

Det är härligt när man kommer på vad man ska göra för att må bättre. Tänk att jag inte tänkt på det tidigare, jag har bara kört på!
Jag vet ju hur jag mådde för några år sen när jag alltid höll på med mental träning...jag var fylld med självkänsla och självförtroende.....varför slutade jag med något så bra???

Ja, jag vet inte riktigt....jag vet att det hände en massa just då som gjorde att jag inte riktigt hade orken....men det var ju då som jag skulle ha fortsatt...så urbota dum man är ibland!

Nåja det går ju att rätta till...jag ska spela av en del av mina band som jag kan ha på stranden. Tänk er sol en härlig solstol och ett ljuvligt avslappningsband!!

Idag ska jag till doktorn för blodtryckskontroll....får se om jag klarar besiktningen, ska även få påfyllning av allergimediciner.

/Kraaaam

Kommentarer:
#1: Eve

Vad är mentalträning & hur gör jag det? Kram

2006-04-27 @ 10:07:32
#2: MALiN

Ja tänk va fort man skulle göra av med 10.000, jag iaf :) haha! farligt farligt! Ååh gu va avis jag blir! Vars ska ni fara? men hua för å prova bikinisar, det är nog nästan d värsta man kan göra. Hoppas du hittar en fin :) och lycka till hos doktorn! Ha en bra dag!

2006-04-27 @ 11:45:35
#3: Nalle

Du behöver inte känna nån "press" på att komma på utställingen bara för att du får ett kort. Det är helt OK ändå.

2006-04-27 @ 11:49:11
#4: Alexandra

Hoppas det gick bra hos doktorn!

2006-04-27 @ 16:14:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: