*

2006-04-23
21:58:39

Pizzamätt!
Vi gjorde det lätt för oss till kvällsmat...det bidde Pizza, ack så gott, men jag kommer med all säkerhet att törsta hela natten.

Idag har det trots vackert väder varit lite småtrist....Anders var till Kristinehamn till sin pappa, jag var ensam och övergiven....jag läste ut en bok av björn Hellberg, Besatt.....mycket bra!

Nu är det snart sängen som gäller Anders ska upp skittidigt och jag har tre långa dagar framför mig, urvecklingsamtal två kvällar framöver och föreläsning på onsdag.
Fast helgen blir ju tredagarsledig!

Kommentarer:
#1: Pyret

Sov gott!

2006-04-24 @ 00:03:33
#2: ULLiS

Hej hej :) Jepp, men doktorn hittar inga bakterier så då är det bara att avvakta. Jävla virus, hörde igår att en som jag känner varit sjuk i 3 månader. Låter ju lovande. ;/ Men du, kan du göra mig en tjänst? Kan du kolla min blogg från jobbet, Pyret säger att den ser skitskum ut i firefox..nåt fel på "gränssnitten". Skit oxå, jag som va så nöjd. Men man vill ju att alla ska se samma sak. :) Ha en bra dag på jobbet! Kram

2006-04-24 @ 06:37:34
#3: ULLiS

Jag har väl fått nåt dundervirus..vette fan hur jag har lyckats?? Men ska det va så ska det väl vara rejält, eller? *fniss* Man måste ju skratta åt eländet.. Va bra att du kan kolla, vill ju inte att min sida ska se konstig ut. :( Nä jag har hämtat bilderna från Kramfors hemsida bla, men snart kommer det bilder från min kamera! Var så säker! :) Kram vännen!

2006-04-24 @ 07:58:26
#4: ULLiS

Ja där ser man! Det va Pyret som sa att det såg konstigt ut i firefox..skit oxå! Det kan bero på att jag använt mig av nåt som inte den webbläsaren stödjer...eller nåt sånt. (??) Får fixa det på nåt sätt. Vet bara inte hur, hmm??
Kram

2006-04-24 @ 08:19:36

ha en bra dag du också. jag ska sitta och blogga vid lunchsovandet. just nu bakar vi buyllar och sen ska vi iväg till bvc med lillebror. gunga på vägen och sen hem för lunch. heldag...

2006-04-24 @ 08:21:38
#6: Alexandra

Jag skall oxå på föreläsning på onsdag!

2006-04-25 @ 18:26:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: