*

2006-04-14
10:28:22

Morgonrock
Jag går här och hasar i morgonrock...får se när jag får på kläderna! Vi la oss tidigt igår kväll, vaknade vid tre efter en knäpp dröm.

Jag drömde att jag och Anders for runt på en parkering utanför ett sjukhus, det visade sig att man skulle välja parkering efter vilken säng man skulle ligga i på sjukhuset!?

Tydligen skulle jag läggas in....vi valde en parkering till slut, jag låg helt plötsligt i en säng, men där trivdes jag inte så Anders fick flytta på bilen.

Sen gick jag omkring och funderade på när han skulle komma tillbaka och tala om var jag skulle ligga....då satt han i en trapp och pratade med läkaren.
Hörde att läkaren sa till Anders att han tyckte att jag var tjock....då blev jag skitförbannad..gick fram och talade om hur lång jag var och vad jag vägde (korrekta uppgifter i drömmen!).

Du kan ta och räkna ut BMI på det sa jag så ser du att jag är helt normalviktig...jag var skitarg!! jag ville inte stanna kvar så vi åkte därifrån.
Så himla knäppt....kan nån tyda den drömmen åt mig??


Kommentarer:
#1: Lena

*fnissar*
Vilken knepig dröm, betyder kanske att man ska sova i rätt säng annars blir ni sjuka? *LER*
- Vi bor förresten i Göteborg så Loka brunn verkar väldigt långt :)

Ha en fortsatt trevlig helg och vecka!

2006-04-14 @ 10:54:13

Konstiga drömmar ska man egentligen skriva ner så man kan skratta åt dem.
Är tyvärr ingen drömtydare. Kanske är det som lena säger?

Ha en skön Långfredag!

2006-04-14 @ 11:10:14
#3: Alexandra

Knepig dröm...skall bläddra lite i mina böcker och återkommer om jag lyckas hitta något vettig tydning!

2006-04-14 @ 11:44:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: