*

2006-04-11
15:27:56

Känns som VÅR
Visst är det underbart härligt...det var sju minus i morse när jag vaknade...men nu skiner solen från en molnfri himmel.
Var ute och tog en lång promenad på förmiddagen med våra små, de fick bytas av att sitta i vagnarna. Det är ett lustigt fenomen med små barn, det är sååå jobbigt att promenera, dom suckar och stönar.

Vi avslutade vår promenad med ett besök i en lekpark...och vips är benen raska och pigga, tröttheten är som bortblåst!
Men sen när vi skulle gå sista biten hem till dagis...då blev det jobbigt , när vi väl var framme och dom kunde skutta in innanför grindarna...ja då var dom pigga igen(?)

Sötnosar!!!

Idag slutade jag tidigt, borde göra en massa saker...men jag tror nog inte att jag gör nåt, sätter mig nog ute i stället...innan det är dax att åka på födelsedagskalas.

Kommentarer:
#1: Pyret

Låter skönt att sitta ute en stund. Jag har just hämtat mina barn och har så fruktansvärt ont i munnen. Skall grotta runt i mina medicingömmor och se vad jag hittar...

2006-04-11 @ 15:39:45
#2: Pyret

Jag hittade Voltaren. Det hjälpte lite i alla fall!

2006-04-11 @ 17:16:31
#3: Miafia

Jag fick permis från sjukan ikväll, Johan sover kvar inatt. Vi fick gå ut på en kort promenad idag och det var hur underbart som helst i solen.

Så när jag kom hem kastade jag mig över datorn för att se vad ni haft för er.

2006-04-11 @ 17:43:12
#4: Alexandra

Tom en vårhatare som jag fick vårkänslor idag! ;)

2006-04-11 @ 19:47:48

och jag som inte fått gå ut...i vårvädret. typiskt va?

2006-04-11 @ 19:57:35
#6: ULLiS

Guu va härligt det varit idag. Jag hade nästan glömt bort hur solen kändes. Haha.. Man blir så sprallig. Jag va ju värre än barnen idag..
Mår du bättre nu efter "ingreppet" eller vad man ska kalla det? Puss och Kram, nu kommer våren!!!

2006-04-11 @ 20:40:51
#7: Eve

Haha ja tänk de små liven, de har ju så små ben men visst är det konstigt att det är såå jobbigt att gå men kommer man till en lekpark så kan de springa på minsann, konstigt konstigt. *skratt*

2006-04-12 @ 09:36:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: