*

2006-04-04
20:27:07

Jag har insett!
Att jag är en snäll människa...låter kanske själgod...men det är sant! Jag bryr mig om människor jättemycket.
Jag är ingen ängel absolut inte för i så fall har jag fläckar på mina vingar, jag kan prata skit men jag är en sån person som ångrar mig i samma stund jag säger nåt elakt...sen går jag och grubblar massor och funderar på om jag har sårat någon!

Det är jobbigt...men samtidigt är jag glad att jag är empatisk...för det finns massor med människor som inte bryr sig det minsta över hur andra mår eller känner.

Vi får väl alla horn ibland........men mina vingar vinner för det mesta. Det finns vissa som jag bryr mig om mer än andra (jag är inte mer än människa!!)
Det finns människor bland bloggarna som jag känner för väldigt mycket...verkar kanske konstigt jag känner dom ju egentligen inte...men dom berör mig oerhört mycket!

Jag skrev för en stund sen att jag skulle vilja ha en helikopter för att kunna flyga iväg till dom som behöver mig....jag menade det av hela mitt hjärta.

Jag tror ni vet ni som läser det här vilka jag menar......ni är mina bloggvänner...Kram på er!!

Och alla ni som inte är mina bloggare utan mina fysiska vänner som läser det här...ni betyder massor också...naturligtvis!

Kommentarer:
#1: Miafia

Åååå du menade denna... där ser man!
Du är en ängel och jag är tacksam att du finns och orkar besöka mig vare sig jag är glad eller lessen, det värmer ska du veta!
Tusen kramar

2006-04-04 @ 20:34:09

Och jag är jätteglad och tacksam att du är inne på min blogg och läser och kommenterar!

2006-04-04 @ 20:35:47
#3: Lena

Bara man vet att inne i kroppen bultar ett varmt hjärta fyllt av medmänsklighet och kärlek så spelar det inte så stor roll om hornen kommer fram ibland.

Du verkar vara en fin vän som stötar dina nära...

2006-04-04 @ 23:02:05
#4: Nalle

Det är konstigt egentligen. Det finns så många bloggar, men man fäster sig vid några speciella människor bakom bloggarna. Du är en sådan! Gillar dig, fast jag inte känner dig. Så är det.Punkt slut.
Kram från mig
Nalle

2006-04-04 @ 23:08:54
#5: Pyret

Jag gillar att läsa på din blogg och uppskattar att du läser min!
Kram!

2006-04-05 @ 11:34:40

Thank you for the resources. Keep up the good work!

2008-12-04 @ 20:55:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: