*

2006-04-24
20:31:36

Hemma!!
Allt gick jättebra alla samtal avklarade ja fem stycken...i morgon tre också! Alla föräldrar var såå nöjda, det är ju jättekul!

Lite trött är jag...men det var ju en lång dag. Först handla en massa till dagis, vi brukar ta hemleverans, men i fredags orkade vi inte skriva nån nota och skicka iväg! Ja sen har det ju varit full rulle idag, med nästan full barngrupp bara en borta. Men trots att det var måndag gick det relativt lugnt tillväga.

Så har jag hämtat sonen, skönt att få hem honom, han har varit borta sen förra torsdagen!

Nu har jag ätit en bit pizza som var kvar sen gårdagen det var lite tomt i magen åt lunch vid tolv och sen en macka vid tre.

Nu ska jag sjunka ner i soffan en stund...om en halv timme är det Cityakuten

Kommentarer:
#1: Lena

Åh, vi har inte 3:an längre så gänget på ER kan jag ju inte följa nu :(

Skönt att få hem ungarna när de vart iväg, fast jag var just en hygglomorsa som glömde att jag skulle hämtat tjejen på fotbollen för en kvart sen - Oops!

Men maken e iväg och hämtar henne nu :)

2006-04-24 @ 20:46:59

ÅH cityakuten.

2006-04-25 @ 04:38:05
#3: Bibi

Cityakuten är bara bäst!

2006-04-25 @ 10:08:13
#4: Alexandra

Jag missade cityakuten igår, såg bara början...

2006-04-25 @ 18:25:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: