*

2006-04-26
06:24:59

Godmorgon
Snart dax att åka till jobbet...jag är görtrött, förstår inte varför jag har sovit som en stock. men jag vaknade med huvudvärk...som så många gånger förr!
Usch jag är stressad just nu...imorgon ska jag till doktorn för att kolla blodtrycket, det var ganska högt sist jag tog det.
Ja det var visserligen precis innan tarmundersökningen....så det kanske har sin förklaring.

Nu har jag iallafall lagt fram mina avslappningsband, ska ta itu med det här nu....äntligen! Jag vet ju att det hjälper och jag mår bra av det!

Men om två veckor åker vi på semester...ska bli sååå skönt, vi har ju så lite tid numera jag och min älskling!

Kommentarer:

God morgon själv. hopas att dagen blir bra!

2006-04-26 @ 07:07:32
#2: ULLiS

Härligt att du snart ska få semester! :) Vad är det för avslappningsband du har? Är det nån som pratar eller är det bara lugn musik? Jag borde oxå ha ett sånt. Inte så konstigt om man har högt blodtryck innan en sån där grej, hualigen. Hihii, ja det är Smilla och Ferdinand. Fast hon nöjer sig inte med att lukta, hon äter dem. Tokfia! Ha en bra dag på jobbet! Kram

2006-04-26 @ 07:57:21
#3: Toker

Var ska ni på semester? Låter skönt!

2006-04-26 @ 08:56:02
#4: Miafia

Å blir lite avundsjuk på din semester... börjar längta efter min, fast det blir bara x-antal veckor på landet men bara att få vara ledig!

2006-04-26 @ 11:59:43
#5: Eve

Kan du inte skicka över lite av din glädje & dina skratt. För min glädje & mitt skratt är som bortblåst. Kramar

2006-04-26 @ 14:35:18
#6: Nalle

Som sagt ...vart ska ni resa? Låter härligt i alla fall vart än det blir.
Apropå blodtryck. Köp en sån där blodtrycksmanchett på apoteket.Man tar den på handleden.Digitalt. En del stressar upp sig (jag bl a ) och får högt blodtryck när doktorn ska ta bara för att man inte vill ha högt.
Det är så knäppt.
Jag hade högt hos läkaren, men sedan tog jag det hemma under en vecka olika tidpunkter och då sa han att det var bra!
kram Nalle

2006-04-26 @ 17:23:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: