*

2006-04-16
10:09:46

Godmorgon!
En del av er har kanske varit uppe jättelänge, men jag har ganska precis gått upp! Vi hade en sån mysig kväll och dag igår!

Bibi&Lennart var här och käkade, vi satt i uterummet och pratade pch skrattade! Idag har jag faktiskt lite ont i huvudet......lite mycket vin kanske??

Undrar vad vi ska hitta på idag då, det är så där väder, kanske solen tittar fram om vi har tur.

Tror att Anders&Lennart kom överens om att vandra i fjällen....detta måste jag kolla, undrar när dom ska göra det?

Nej lite kaffe kanske kan skingra min huvudvärk lite grann!

Kommentarer:
#1: Alexandra

Jag har oxå ont i huvudet idag, beror tyvärr inte på för mycket vin. Det har sina nackdelar med av vara den ende som kan köra hem på kvällen...

2006-04-16 @ 10:35:31

vi fick också sova länge. Eller jag var uppe både vid 4 och ammade coh vid 5 och försökte få dottern att somna om i sin säng. Sen fick vi sova till kvart i åtta.
Lite huvudvärk efter vin är rätt ok, dock inte för mycket. Hoppas att kaffet botade.
här fint väder. SKönt!!!!

2006-04-16 @ 13:54:28
#3: malin

ja nu har vi en dag till och njuta... funderar på vad man ska hitta på imorrn, kanske bara slappa för det har gått iett hela helgen. kram

2006-04-16 @ 20:14:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: