*

2006-04-19
16:26:51

Gnälla lite
Måste jag göra nu...jag har varit på en helt underbar massage...men jisses va ont jag hade! Det var spänningar överallt.
Idag kunde jag knappt gå min högerfot för jag hade så jävla ont, men jag hade massor med spänningar i vaden!
Vad är det för fel på mig som blir så här hela tiden!?  Tråkigt är det, jag kunde knappt hjälpa barnen att sätta på sig skor idag...helt jälkla otroligt!

Men i morgon hoppas jag att det känns bättre....så slutgnällt!

Det var mycket folk nere på stan dom skulle ta emot våra Guldhjältar...jag bryr mig inte, aldrig i livet att jag skulle ställa mig på torget och trängs.

Jag gick och köpte mig en vårjacka istället...sen gick jag förbi en liten affär på väg till bilen och där hängde topen jag letat efter.
Det blev den och ett linne och tänka sig det blev ett halsband också som jag bara inte kunde motstå. Små cerise pärlor på en silverlänk...helt underbart!
Detta fina halsband stoppade hon i en ljuvligt fin sidenpåse...lycklig åkte jag hem med mina köp!

Nu har jag satt på kaffe....solen väntar utanför.....DET ÄR VÅR!!!!

Kommentarer:
#1: ULLiS

Å va härligt att shoppa! Å massage :) Inte illa. Men va tråkigt att du har ont, har du så ofta? Ja det ska bli så kul att få göra om sin blogg. Hihi. Men jag tänker inte avslöja hur den kommer att se ut än. :) Kraaaaaaaaam!!!

2006-04-19 @ 17:28:16
#2: Pyret

Skönt med lite massage. Jag har en julklapp från Erik som väntar på att bli utnyttjad. Ett presentkort från Stockholm Day SPA. Får se när jag skall lyxa med det!

2006-04-19 @ 19:26:38
#3: Humla

Mmmmm man ska inte underskatta känslan av härliga shoppingfynd i vårsolen! :-)Hoppas kroppen känns glad i morgon!

2006-04-19 @ 22:14:27

Nje jag skulle nog inte heller ner till torget. Det var som när HV vann förra året. "alla" var där ..inte jag inte.
(fast då hade jag ju fått satt mig i bilen och åkt och _det_ gör jag då rakt inte..)

2006-04-20 @ 19:20:12
#5: Jonas

Great site and interesting informations. THX!

2010-09-10 @ 10:37:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: